Zima predstavuje obrovskú fyzickú, ale aj psychickú záťaž. Dni sa skracujú, letné lásky postupne chladnú a nezriedka nám zvykne zamrznúť aj úsmev na tvári. A práve v tomto období je veľmi dôležité udržať si dobrú náladu, k čomu patrí aj dobré jedlo.
V spolupráci s komikmi zo Silných Rečí vytvorila agentúra dotcom sériu troch krátkych videí. V nich komici zajedli zimnú depresiu tromi novinkami z ponuky Fresh Corner.
„Vo všetkých videách sme chceli zachytiť autentický rukopis Silných Rečí, preto sme s nimi veľmi úzko spolupracovali už na scenároch a aj produkciu sme dali na starosť práve im. To sa ukázalo ako správny krok, keďže nielen ich fanúšikovia na to zareagovali veľmi pozitívne. Ďakujeme klientovi a tiež celému tímu Silných Rečí za vtipný a bezproblémový priebeh prípravy kampane,” zhrnuli Roj&Dvorecký, kreatívni riaditelia dotcom advertising.
„Šťastie praje odvážnym. Dnes nás technológie nútia skúšať nové, neštandardné spôsoby komunikácie, čo sa nám v zimnej kampani Fresh Corner podarilo. V návrhu sa stretli tri dôležité faktory, ktoré považujem za kľúč úspechu. Komerčne ,panenský‘ hlavný aktér Silné Reči, ich výkonná digitálna platforma schopná širšieho zásahu a nenásilná kreatívna idea. V prípade značky Fresh Corner si môžeme dovoliť aj zariskovať, čo prinieslo svoje ovocie. Nie nadarmo sa hovorí, z čoho si nemôžem urobiť srandu, to nikdy nemôžem brať vážne,“ zhodnotila Zuzana Mišíková, Marcom Lead spoločnosti Slovnaft.
Vizitka kampane:
Klient: SLOVNAFT, a. s.: Zuzana Mišíková, Zuzana Novoveská
Creative Director: Roj&Dvorecký
Strategy Director: Peter Urbanec
Strategy Planner: Monika Farkašová
Creative Team Leader: Marek Uličný
Art Director: Leo Šiller
Account Managers: Filip Jenes, Stanislav Pavlík
Produkcia: Silné Reči / Nicetry