Keď sa povie RONA vieme, že ide o známu značku produktov zo skla. A aby sa táto značka viac dostala v súčasnosti viac do povedomia, agentúra MUW Saatchi&Saatchi pre ňu navrhla spot, ktorý má prispieť k jej výraznejšej prezentácii. O produkciu sa postaralo Laurinc Studio.
"RONA má síce dlhú tradíciu, ale pri výrobe sa používajú najmodernejšie technológie. Preto sa spot nesie v modernom duchu, odohráva v minimalistickom priestore a sprevádza ho rýchly strih a hudba," vysvetľuje Martin Krafčík, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi.
Hlavnou postavou spotu je baletná sólistka Viola Mariner, ktorá predvádza baletné umenie vo veľkolepo vyzerajúcom priestore Priadiarne. Aká ja paralela so sklom? Ideou spotu je ukázať analógiu v elegancii, pružnosti a silu baletky so sklenenou novinkou od RONY.
"V spote predstavujeme nový dizajn pohára, ktorý je vyrobený technikou, kedy sa sklo nelepí, ale celý pohár je z jedného kusa skla. Preto je taký pružný a odolný ako umelecké pohyby baletnej sólistky," hovorí Krafčík.
"Poháre nie sú síce nerozbitné, ale sú naozaj veľmi odolné a pružné," dodáva Krafčík.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Rasťo Uličný, Jakub Svetlík
Copywriter: Ján Stančík
Strategy director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Hanka Krupová
Produkcia: Laurinc Studio
Produkcia: Laurinc Studio