Rona
StoryEditor

Čistá ako krištáľ, elegantná ako baletné umenie. Taká je reklama pre tradičnú značku RONA

19.02.2021, 06:43
Autor:
(pš)(pš)

Keď sa povie RONA vieme, že ide o známu značku produktov zo skla. A aby sa táto značka viac dostala v súčasnosti viac do povedomia, agentúra MUW Saatchi&Saatchi pre ňu navrhla spot, ktorý má prispieť k jej výraznejšej prezentácii. O produkciu sa postaralo Laurinc Studio.

"RONA má síce dlhú tradíciu, ale pri výrobe sa používajú najmodernejšie technológie. Preto sa spot nesie v modernom duchu, odohráva v minimalistickom priestore a sprevádza ho rýchly strih a hudba," vysvetľuje Martin Krafčík, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi.
Hlavnou postavou spotu je baletná sólistka Viola Mariner, ktorá predvádza baletné umenie vo veľkolepo vyzerajúcom priestore Priadiarne. Aká ja paralela so sklom? Ideou spotu je ukázať analógiu v elegancii, pružnosti a silu baletky so sklenenou novinkou od RONY.
"V spote predstavujeme nový dizajn pohára, ktorý je vyrobený technikou, kedy sa sklo nelepí, ale celý pohár je z jedného kusa skla. Preto je taký pružný a odolný ako umelecké pohyby baletnej sólistky," hovorí Krafčík.
"Poháre nie sú síce nerozbitné, ale sú naozaj veľmi odolné a pružné," dodáva Krafčík.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Rasťo Uličný, Jakub Svetlík
Copywriter: Ján Stančík
Strategy director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Hanka Krupová
Produkcia: Laurinc Studio

01 - Modified: 2023-07-04 10:36:45 - Feat.: - Title: Nákupný gigant Eurovea priniesol novú obchodnú pasáž aj vizuálnu identitu 02 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 03 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange 04 - Modified: 2022-08-19 11:28:39 - Feat.: - Title: V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách 05 - Modified: 2022-06-03 19:34:29 - Feat.: - Title: Motívom letnej kampane Telekomu je fenomén zvaný Mamil
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:00