Karpatské brandy je prémiový Slovenský alkohol, ktorý má za sebou dlhoročnú tradíciu, ale tentokrát sa rozhodol v komunikácii osloviť najmä mladšiu cieľovú skupinu.
„Karpatské brandy je na Slovenskom trhu silne etablovaná značka. Nechceli sme však ostať len kvalitným alkoholom pre zrelých mužov, preto je naše produktové portfólio otvorené aj mladším ročníkom,“ vyjadril sa marketingový riaditeľ spoločnosti Hubert J.E., Ján Hybský.
Pred pár rokmi prišla značka s kampaňou, ktorej tvárou bol herec Tomáš Maštalír a bola oslavou 50. výročia založenia Karpatského brandy. Kampaň aj vtedy pripravila agentúra Respect APP.
„Tentokrát ide o mladších „brandistov“ a ambíciou bolo pripraviť k vizuálu s Maštalírom rovnako úspešné pokračovanie v mladšom duchu,“ povedala šéfka agentúry Respect APP, Yolka Udičová.
Mladým protagonistom sa stal populárny slovenský herec Juraj Bača. „Pre mňa je táto spolupráca výnimočná. Nemusím sa na nič hrať, nemusím nič riešiť. Som veľký fanúšik Karpatského brandy a tak som si to proste celé len vychutnal,“ vyjadril sa Juraj Bača.
Hlavným motívom vizuálu je herec, ktorý sa naozaj nemusí na nič hrať a slogan kampane túto situáciu podčiarkuje. Súčasťou kampane je aj viacero imidžových outdoorových plôch, online a social media formátov. Fotografie pripravil fotograf Jakub Klimo.
Vizitka kampane:
Klient: Hubert J.E.
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Copywriter: Peter Michalka, Michal Papcún
Art director: Zuzana Guothová, Barbora Kršková, Michal Kvasnica
Strategy planner: Yolka Udičová
Social media specialist: Michaela Martonová
Fotograf: Jakub Klimo
Produkcia: FRAMEHOUSE