Po šiestich rokoch prichádza Hubert de Luxe s novým dizajnom. Ponecháva si svoju typickú zlatú identitu, avšak pôsobí modernejším a prémiovejším dojmom. Nové logo Hubert má čistejšie a elegantnejšie línie. Použitý materiál etikiet i záklopky sú kvalitnejšie. Také, aké si značka Hubert so 195 ročnou tradíciou zaslúži.
Etikety i záklopka redizajnom získali jemnú štruktúru, vďaka čomu pôsobia hodnotnejšie a exkluzívnejšie. Snáď najvýraznejšia zmena sa týka krčkovej etikety. Noblesný motýlik , ktorého dominantou sa stal erb značky Hubert, bude charakteristickým prvkom naprieč celým portfóliom značky.
„Na dizajne sme spolupracovali s renomovaným britským štúdiom HUNT HANSON, ktoré sa podieľalo aj na dizajne svetových značiek Moet Chandon a Freixenet.“ povedal Peter Havrilák, manažér značky Hubert.
Nový Hubert de Luxe sa bude do predajní dostávať postupne v prvých mesiacoch nového roka 2021.