StoryEditor

Všetko sa dá, len treba sieť, hovorí Allianz v novej kampani

08.04.2021, 11:50
Autor:
redred
Cieľom komunikácie, za ktorou stojí THIS IS LOCCO, je predstaviť Allianz ako digitálnu poisťovňu.

Aj poisťovníctvo už naplno vstupuje do digitálnej doby. Allianz – Slovenská poisťovňa ako líder vo svojom segmente prichádza s novou kampaňou a komunikuje v nej tento dôležitý míľnik ako veľkú výhodu pre klientov, ktorá im zjednoduší život.

Do novej éry sa vydáva s novou kreatívnou agentúrou. Komunikačné aktivity značky Allianz má odteraz pod palcom THIS IS LOCCO.

,,Teším sa, že sa do digitálnych výziev púšťame s digitálne skúsenou agentúrou. Veríme, že si ľudia novú kampaň obľúbia a podarí sa jej zvýšiť záujem klientov o nové a moderné online služby, ktoré im naša poisťovňa prináša," hovorí Jozef Kruppa, riaditeľ odboru market manažmentu.

Úlohou kampane je predstaviť Allianz ako lídra digitalizácie v oblasti poisťovníctva a poukázať na dôležitosť a výhody, ktoré digitalizácia so sebou prináša. Pri tom byť zrozumiteľný pre širokú cieľovú skupinu, kam patria mladší aj starší, existujúci aj noví klienti.

,,Ľudia vedia, že sa na nás ako lídra môžu spoľahnúť. Teraz im ukážeme, že vďaka digitalizácii sa k nim naša pomoc dostane rýchlejšie a hlavne jednoduchšie," dodáva Jozef Kruppa. 

Hlavná myšlienka kampane znie: Všetko sa dá, len treba sieť. Sieť v tomto prípade predstavuje internetovú či mobilnú sieť, vďaka ktorej môžu zákazníci využívať digitálne služby; sieť kontaktov, ktorú má Allianz najväčšiu na Slovensku; či záchrannú sieť, ktorá je metaforou spoľahlivej poisťovne.

​Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO: ,,Cieľom bolo vytvoriť sviežu, pozitívnu komunikáciu, ktorých v segmente nie je veľa. To sa podarilo využitím zaujímavých prechodov, netradičného speakra až po hravú slovnú hračku ktorá sa nesie celou kampaňou. Symbol siete sa k značke Allianz ako najväčšej poisťovacej sieti dokonale hodí a umožňuje nám pestré rozvíjanie v ďalších výstupoch, ako sa ukáže aj v neskorších fázach komunikácie."

 Kampaň bola spustená 5. apríla v televízii, v printoch a samozrejme v digitále.

This is Locco

​Vizitka kampane:

Klient: Allianz – Slovenská poisťovňa
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček
Art director: Juraj Sapara
Account manager: Juraj Rusnák, Marína Zollerová
Produkčná spoločnosť: PROTOS PRODUCTIONS
Režisér: Pepe Ehrenberger

01 - Modified: 2020-06-25 09:15:01 - Feat.: 0 - Title: Allianz – SP má novú posilu pre digital marketing 02 - Modified: 2021-02-03 11:30:08 - Feat.: 0 - Title: Allianz mení po 20 rokoch agentúru. Rok 2021 odštartuje s THIS IS LOCCO
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 05 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:42