StoryEditor

Aj tvoje 2 percentá pomôžu vyliečiť osamelosť detí v nemocniciach, odkazuje agentúra Zaraguza

27.04.2021, 09:15
Autor:
redred
Kampaň vznikla v spolupráci s občianskym združením Klub Detskej Nádeje, produkciou Hitchhiker Films a skupinou HEX.

Klub Detskej nádeje (KDN) je občianske združenie, ktoré sa venuje hospitalizovaným alebo znevýhodneným deťom v nemocniciach.

Ich hlavnou aktivitou sú pravidelné návštevy detí na detských oddeleniach, kde im ponúkajú kamarátstvo, možnosť zahrať sa či porozprávať, vďaka čomu deti na chvíľu zabudnú na osamelosť a nemocničné prostredie.

„Myšlienka pomôcť občianskemu združeniu a urobiť pekné gesto pre tých, ktorí nemajú finančné prostriedky na reklamu a marketing, boli u nás v agentúre už dlhšie. Prvé iskry možnej spolupráce s KDN-kom u nás prebehli na prednáške pre dobrovoľníkov, ktorú sme si pre nich ako agentúra pripravili. Ako hrdá KDN-káčka viem, aké náročné je osloviť ľudí bez reklamy, navrhli sme im preto pomoc s kampaňou na 2 percentá, vďaka ktorým môžu získať prostriedky na svoje ďalšie aktivity. Veríme, že to bude super, a tým naša spolupráca s KDN-kom len začína,“ hovorí Anna Dzurjaníková, CEO Zaraguzy.

Vizitka kampane: 

Názov kampane: 2 % pre Klub Detskej Nádeje
Klient: Klub Detskej Nádeje, občianske združenie
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Unit Creative Director: Milan Malý
Art Director: Milan Malý
Strategy Planner: Miroslav Ondovčík
Copywriter: Eva Myjavcová, Karin Hornáčková, Nela Pazderková
Account Manager: Anna Dzurjaníková
Account Executive: Klára Kolenová
Digital & Media Specialist: Barbara Lachová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Hex - Nikdy nebolo lepšie
Zvuk: K2
Voiceover: Zuzana Porubjaková
Chlapec: Christián Lesso
Dobrovoľníčka: Nikoleta Kupčíková
Producer: Ivan Hulík

01 - Modified: 2020-11-05 10:00:35 - Feat.: 0 - Title: Agentúra Zaraguza pomáha občianskemu združeniu s názvom Pomoc obetiam násilia
01 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 02 - Modified: 2025-08-01 09:10:30 - Feat.: - Title: Šťastie pramení zvnútra, hovorí Gemerka v kampani od Zaraguzy, o PR sa postarala Dynamic Relations 03 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne 04 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 03:08