Je tu opäť prestížna medzinárodná súťaž Young Lions, v ktorej si zmerajú svoje sily mladí profesionáli a tvorcovia z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Registrovať sa a súťažiť môžu 2-členné tímy zložené z profesionálov do 31 rokov (narodení 25. júna 1989 a neskôr) v 7 súťažných kategóriách: DESIGN, DIGITAL, FILM, MARKETERS, MEDIA, PR, PRINT.
Termín štartu súťaže sa blíži, prinášame harmonogram jednotlivých kategórií.
Ako bude prebiehať súťaž
Zadania v jednotlivých kategóriách sú tajné až do momentu ich zverejnenia. Od zverejnenia zadania majú tímy obmedzený čas (24 hodín) na jeho vypracovanie a prihlásenie riadne vypracovanej súťažnej práce do systému podľa technických parametrov uvedených pri každej kategórii samostatne. Po uzavretí systému nie je možné prihlásené práce meniť, opravovať ani dopĺňať.
Registračný poplatok za prihlásenie do súťaže je organizátorom znížený na sumu 20 eur za súťažný tím, to znamená 10 eur na účastníka. Organizátor spolu s partnermi súťaže sponzoruje výhry vo všetkých súťažných kategóriách: náklady na účasť v medzinárodnom kole súťaže (registračný poplatok) vrátane digital pasu na online konferenciu Cannes Lions Live, ktorá sa uskutoční 21.-25. júna 2021 a ročného Lions Membership.
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partnermi súťaže sú:
Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov všetky kategórie, partnerom jednotlivých kategórií sú:
Design - Slovenské centrum dizajnu
Digitál - Slovenská sporiteľňa
Media - AMA
Film - Slovak Telekom
Marketers - O2 Slovakia
PR - Klub reklamných agentúr Slovenska
Print - Heineken Slovensko
Mediálny partner: Shutterstock