StoryEditor

Predseda poroty Young Lions 2021: Chýbali mi reklamní punkáči či rebeli

11.05.2021, 21:17
Adam Marčan hovorí o prvých dojmoch pri rozhodovaní o shortlistoch.

Súťaž mladých levov Young Lions pozná shortlistyPorota zo 121 prihlásených prác posunula do užšieho výberu celkom 45, najzastúpenejšou bola kategória Print. Ako hodnotí  práce predseda poroty Adam Marčan (Mannschaft) tesne pred definitívnym odovzdaním kovov?

S akými očakávaniami ste vstupovali do hodnotenia ako predseda poroty?
Pri tejto súťaži si treba vždy schladiť vysoké očakávania faktom, že mladé levy majú na vypracovanie zadania len 24 hodín. O to viac vie porotcu prekvapiť kvalita a spracovanie mnohých prác. Aj tento ročník bol toho dôkazom.

V čom je podľa vás silná nová generácia?
Mám pocit, že nová generácia je o niečo viac disciplinovanejšia a zodpovednejšia k briefom. Bolo cítiť, že mladé levíčatá sa až moc krvopotne snažili vyplniť všetky checkmarky zo zadania a to aj na úkor kvalitnej idey. Chýbali mi tam reklamní punkáči či rebeli.

Ktoré kategórie sa boli najsilnejšie?
Mne osobne sa najťažšie hodnotila kategória Design. Bolo v nej naozaj mnoho skvelých prác, ktoré by si zaslúžili prvé miesto. Chcel by som teda odkázať všetkým zúčastneným, že ste boli fakt všetci super. Choďte si prosím pre vyšší plat.

Porota zo 122 prác poslala na shortlisty 45. Je to dobrý ročník Young Lions?
Z pohľadu kvality prác bol naozaj pestrý. Niektoré kategórie vynikali silnými ideami či exekúciami, pri iných sme si naopak museli kvalitu ospravedlňovať krátkym časom na vypracovanie alebo ťažším zadaním. Myslím, že tento ročník bol najťažší práve pre porotu.

Definitívne výsledky tohto ročníka sa dozvieme už 12. mája v stredu. V ten istý deň, ráno o 9:00 sa uskutočnia prezentácie štyroch kategórií: Digital, Marketers, PR a Media, ktoré si môžete pozrieť na Facebooku Young Lions.

O súťaži Young Lions
V medzinárodnej súťaži Young Lions si každoročne svoje sily zmerajú mladí profesionáli a tvorcovia z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Víťazné tímy zo Slovenska postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2021, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

Partneri súťaže
Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov všetky kategórie, partnerom jednotlivých kategórií sú:
Design - Slovenské centrum dizajnu
Digitál - Slovenská sporiteľňa
Media  - AMA
Film - Slovak Telekom
Marketers - O2 Slovakia
PR - Klub reklamných agentúr Slovenska
Print - Heineken Slovensko

Mediálny partner: Shutterstock

archív


01 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 02 - Modified: 2022-06-15 18:46:02 - Feat.: - Title: Veľký úspech pre mladých kreatívcov: v Cannes získali zlato 03 - Modified: 2021-06-25 10:21:35 - Feat.: - Title: Predstavujeme talenty slovenskej reklamy: Všetky pocity z Young Lions sú silnejšie, ako som čakala 04 - Modified: 2021-06-14 12:57:24 - Feat.: - Title: Klaudia Linkeschová: Reklama, ktorá ma osloví? Má nečakané twisty a ostane v hlavách aj po niekoľkých rokoch 05 - Modified: 2021-06-14 13:45:30 - Feat.: - Title: Václav Kudělka: Verím, že grafické pero je silnejšou zbraňou ako tá strelná
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 10:59