StoryEditor

Kreatíva očkovacej kampane spoločnosti Penta je z dielne Istropolitana Ogilvy

13.05.2021, 15:20
Autor:
redred
V spote na podporu vakcinácie vystupujú skutoční lekári.

Cestou, ako poraziť pandémiu a zastaviť šírenie koronavírusu, je vakcinácia. To je názor kľúčových odborníkov na túto tému. Vakcinácia však bude účinná len pri vysokom percente zaočkovanosti populácie.

Aj preto sa spoločnosť Penta, pôsobiaca v slovenskom zdravotníctve, rozhodla spustiť kampaň, ktorá poukazuje na dôležitosť očkovania. Vakcinácia totiž okrem toho, že chráni ľudí, dáva nádej na úľavu aj samotným zdravotníkom. Ich pracovné aj osobné nasadenie bolo v poslednom období enormné. 

V televíznom spote sa ľuďom prihovárajú dvaja lekári z Nemocnice Svet zdravia v Galante, ktorá bola dlhé tri mesiace červenou nemocnicou, reprofilizovanou výlučne na boj s covidom. Ich emotívne výpovede vykresľujú, čím si zdravotníci museli prejsť a ako ich boj s pandémiou spojil.

Nádejou na konečné zlepšenie situácie a úľavu sú podľa nich práve ľudia, ktorí sa dajú zaočkovať a pomôžu tak zastaviť šírenie vírusu. Penta sa touto kampaňou pridáva k ostatným osvetovým kampaniam za vakcináciu, využívajúc pohľad „zvnútra“ – autentické príbehy, ktoré nestoja len na faktoch, ale aj na emóciách.

„Očkovacia kampaň je pokračovaním príbehu červenej nemocnice v Galante a jej zdravotníkov, ktorí venovali všetok svoj voľný čas a energiu záchrane životov pacientov s ochorením COVID-19. Penta a jej zdravotnícke spoločnosti sú pevnou súčasťou slovenského zdravotníctva a majú tak povinnosť a zároveň chcú šíriť povedomie o dôležitosti očkovania,“ vysvetľuje Nicole Nevolníková, Marketing Specialist Penta Investments.

Kampaň pripravila spoločnosť Penta v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy.

„Teší nás, že sme sa aj my takto pridali na stranu rozumu a pomohli hlasom za vakcináciu. V čase najrôznejších hoaxov a spochybňovaní je dôležité, aby ľudia pochopili, že vakcinácia je aj prejavom solidarity. Napokon, ultimátnym bioetickým argumentom za vakcináciu je to, že ochráni ľudí, ktorí sa nemôžu dať zaočkovať, hoci by chceli, napríklad onkologickí pacienti,“ hovorí client service director Istropolitana Ogilvy Martin Toman.

Vizitka kampane: 

Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec
Copywriter: Rado Olos
Art Director: Martin Melicherčík
Account: Martin Toman
Produkcia: HomeMedia Production s.r.o.

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 13:20