Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR) ocenila na konci marca najlepšie PR projekty za rok 2020. Slovenská sporiteľňa získala spomedzi zadávateľov najviac shortlistov, pričom všetkých osem premenila na ocenenia. Odniesla si aj najvyššie ocenenie Grand Prix za kampaň „#SPOLUMAMENATO Bankári v prvej línii“, na ktorej spolupracovala s agentúrami Zaraguza, Wavemaker a Crossline. Šéf korporátnej komunikácie Slovenskej sporiteľne Štefan Frimmer si zároveň odniesol ocenenie PR osobnosť roka.
V súťaži PROKOP vám porota udelila ocenenie PR osobnosť roka. V čom má pre vás toto ocenenie najväčší význam?
Cením si ho hlavne pre to, že je od ľudí z Asociácie PR, teda od najlepších profesionálov z brandže. Komunikácii sa venujem celý profesionálny život, najskôr ako novinár, posledných takmer 14 rokov v PR. Naučil som sa, že kvalitná komunikácia je tímový „šport“. V brand tíme Slovenskej sporiteľne je 22 profesionálov a bez nich by som cenu nezískal. Ďakujem im za podporu a pomoc. Ocenenie PR osobnosť roka doteraz dostali legendy slovenskej PR brandže a som hrdý, že mám možnosť byť medz...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

