StoryEditor

Popradská káva má novú kampaň. Odhaľuje v nej umenie ukryté v káve

19.05.2021, 10:50
Autor:
redred
O kreatívu sa postarala Zaraguza.

Po minulých rokoch, kedy sa Popradská káva vo svojej komunikácii zameriavala na typické insighty doby, prichádza s novou komunikačnou stratégiou. V novom koncepte kladie väčší dôraz na chuť a senzuálny zážitok z pitia Popradskej.

"Popradská je jednoducho láska na prvý dúšok a v novom spote vás o tom určite presvedčí," tvrdí značka.

Spot ulahodí nielen kávovým, ale aj umeleckým pôžitkárom. V hlavnej úlohe sa predstavia zboristky baletu SND spolu s ďalšími talentovanými contemporary tanečnicami, ktoré vás prevedú skutočným umením vychutnávania. 

Zaraguza

Vizitka kampane:

Klient: Baliarne obchodu, a.s. Poprad
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Unit Creative Director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Strategy Planner: Miroslav Ondovčík
Media Strategy: Pavol Krutý, Barbara Lachová
Account Manager: Ivana Fertáľová
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Pepe Ehrenberger
Choreografia: Lus Juklová
Tanečnice: Carolina Pitta, Margaux Bartolouzzi, Veronika Yungová, Katarína
Kvasňovská, Sonya Milová

01 - Modified: 2017-06-11 17:49:59 - Feat.: 0 - Title: Popradská káva má novú kampaň. Predstavuje bicykel, ktorý melie kávu 02 - Modified: 2018-05-11 08:23:54 - Feat.: 0 - Title: Popradská káva má novú kampaň. Vysmieva v nej komentátorov kávy 03 - Modified: 2020-09-21 12:58:23 - Feat.: 0 - Title: Popradská káva má novú kampaň. Rieši v nej závislosť na mobiloch
01 - Modified: 2023-04-13 14:19:45 - Feat.: - Title: PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta 02 - Modified: 2023-05-12 09:16:28 - Feat.: - Title: Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií) 03 - Modified: 2022-11-02 09:18:56 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? 04 - Modified: 2022-06-20 13:45:54 - Feat.: - Title: Keby bola káva hudba, ako by znela? Odpoveďou je nová online kampaň pre Popradskú kávu 05 - Modified: 2022-06-08 14:01:26 - Feat.: - Title: Zaraguza má novú strategičku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. jún 2023 00:58