Zrnkové kávy ako inšpirácia pre startup? Prečo nie! Popradská pokračuje v koncepte Praví kávičkári a v spolupráci s agentúrou Zaraguza predstavuje nový rad zrnkových káv netradičným spojením bicykla a mlynčeka na kávu.
Zatiaľ čo v poslednej kampani bojovala Popradská s predsudkami hipsterov, čajočiek a manažérov, v najnovšom spote si vzala na mušku startupistov.
Opäť sa stretávame so starým známym kávológom, ktorému zanietení podnikavci predstavujú svoj nový vynález na mletie kávy. Ako to dopadlo si môžete pozrieť vo videu.
Cieľ kampane bol jednoduchý, a to vtipne a netradične predstaviť nové zrnkové kávy. Súčasťou kampane je aj súťaž o mlynčeky a nové kávy.
Kávológia pravého kávičkára
“Ľudia si v živote mnohokrát veci zbytočne komplikujú. A netýka sa to len kávy. Pritom riešenie je zvyčajne úplne jednoduché. Túto skutočnosť sme sa rozhodli ukázať na startupistoch, ktorí vymysleli síce vtipný, ale totálne zbytočný vynález. Unikátny mash-up mlynčeka a bicykla nám tak paradoxne pomôže v komunikácii posolstva, že na prípravu dobrej, čerstvej kávy vám stačí aj klasický, ľahko dostupný mlynček,” hovorí copywriter Zaraguzy Jaroslav Vígh.
Hlavný spot Zaraguza dopĺňa sériou online videí s názvom Kávológia pravého kávičkára. V šiestich epizódach kávológ prezradí užitočné a zaujímavé informácie o príprave kávy, rozdieloch medzi odrodami, či spôsoboch prípravy.