Rok 2020 bol ťažký a aj v roku 2021 stále čelíme ťažkostiam a neistote. Coca-Cola chce inšpirovať ľudí, aby v novom roku našli nádej a optimizmus, a to aj napriek ťažkým časom, ktoré sme zažili vo veľkej časti minulého roka. Preto prichádza s novou kampaňou, ktorej posolstvom je „Open To Better“.
"V kampani bude odstránené naše ikonické logo Coca‑Cola z obalov nápojov a bude nahradené sériou predsavzatí našich fanúšikov, aby uvažovali o roku 2020 a hľadeli do budúcnosti s tým, ako môžeme byť všetci v roku 2021 „otvorení lepšiemu“, uvádza spoločnosť myšlienku kampane.
Coca-Cola sa svojho loga vzdala už viackrát. V minulosti sa namiesto loga na plechovkách objavili krstné mená alebo úryvky piesní. Tentokrát logo nahradia predsavzatia, ktoré sú spojené s naším zmeneným správaním v dôsledku pandémie. Súčasťou kampane sú aj videá na sociálnych sieťach, ktoré prinášajú príbehy, na základe ktorých predsavzatia ako „častejšie si priznám, že sa mýlim“, “zlepším svoju komunikácii s ľuďmi“ alebo „ budem si viac vážiť svoju rodinu“, vznikli.
Novú kampaň #OpenToBetter pre Coca-Colu pripravila holandská agentúra 72andSunny. Odštartovala vo Veľkej Británii, kde je jej súčasťou aj microsite, na ktorej si môžu zákazníci sami napísať svoje predsavzatia, alebo si kúpiť plechovku z limitovanej edície s predsavzatím speváčky Katy Perry. Výťažok z predaja bude venovaný organizácii ONE.