StoryEditor

Coca-Cola sa vzdáva loga. V novej kampani #OpenToBetter

30.01.2021, 13:35
Autor:
hrnhrn
Coca-Cola dáva namiesto loga priestor pozitívnym predsavzatiam.

Rok 2020 bol ťažký a aj v roku 2021 stále čelíme ťažkostiam a neistote. Coca-Cola chce inšpirovať ľudí, aby v novom roku našli nádej a optimizmus, a to aj napriek ťažkým časom, ktoré sme zažili vo veľkej časti minulého roka. Preto prichádza s novou kampaňou, ktorej posolstvom je „Open To Better“.

"V kampani bude odstránené naše ikonické logo Coca‑Cola z obalov nápojov a bude nahradené sériou predsavzatí našich fanúšikov, aby uvažovali o roku 2020 a hľadeli do budúcnosti s tým, ako môžeme byť všetci v roku 2021 „otvorení lepšiemu“, uvádza spoločnosť myšlienku kampane.

Coca-Cola Open to better

​Coca-Cola sa svojho loga vzdala už viackrát. V minulosti sa namiesto loga na plechovkách objavili krstné mená alebo úryvky piesní. Tentokrát logo nahradia predsavzatia, ktoré sú spojené s naším zmeneným správaním v dôsledku pandémie. Súčasťou kampane sú aj videá na sociálnych sieťach, ktoré prinášajú príbehy, na základe ktorých predsavzatia ako „častejšie si priznám, že sa mýlim“, “zlepším svoju komunikácii s ľuďmi“ alebo „ budem si viac vážiť svoju rodinu“, vznikli.

Novú kampaň #OpenToBetter pre Coca-Colu pripravila holandská agentúra 72andSunny. Odštartovala vo Veľkej Británii, kde je jej súčasťou aj microsite, na ktorej si môžu zákazníci sami napísať svoje predsavzatia, alebo si kúpiť plechovku z limitovanej edície s predsavzatím speváčky Katy Perry. Výťažok z predaja bude venovaný organizácii ONE.

Coca-Cola Open to better

01 - Modified: 2020-11-09 13:40:56 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola predstavila vianočnú kampaň. Povzbudzuje ľudí, aby darovali najmä sami seba 02 - Modified: 2020-10-23 06:35:12 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola uvádza na slovenský trh produkty Costa Coffee 03 - Modified: 2020-08-04 10:53:19 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola podporuje LGBT komunitu, ponúka „Hrdý Sprite“ 04 - Modified: 2020-03-27 11:45:42 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola spúšťa talkshow pri varení. Ambasádormi sú Lujza Garajová Schrameková a Marek Pavala
01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:37