Kaufland, generálny partner Slovenského zväzu ľadového hokeja, odštartoval novú hokejovú kampaň. Posolstvo, ktoré nesie, sa spája s jeho celoročnou podporou áčkovej reprezentácie počas majstrovstiev sveta a takmer všetkých, ktorí tvoria náš hokej. Kampaň s názvom "Hokej vo všetkých jeho podobách" pripravila agentúra THIS IS LOCCO.
Namiesto aktuálne populárnych hokejových celebrít siahol Kaufland tentokrát po tých, ktorým sa potrebnej pozornosti zvyčajne nedostáva: konkrétne po ženských hokejistkách a ešte neznámych junioroch. Hlavnými predstaviteľmi klasických hokejistov sa v spotoch stala dvojica Laco Nagy a Miro Lažo, ktorých prekvapí kvalita a bojovnosť ženských hokejistiek a juniorov.
„Je sympatické, že značka Kaufland dáva vo svojej komunikácii priestor aj hokejistom, ktorí nie sú až tak na výslní. V kampani prevraciame stereotypy naruby a ukazujeme, že baby hrajú skvelý hokej a mladíci vedia poraziť aj skúsenejších hráčov,“ hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.
Každý z trojice sponzorských odkazov je venovaný jednotlivým podobám hokeja – dospelým hráčom, juniorom a ženským hráčkam. Kaufland v nich ukazuje, čo všetkých spája: chuť na dobré jedlo.
V kľúčovom vizuále sa stretli zástupcovia všetkých podôb hokeja z kampane, ktorých tu reťazec predstavuje ako úplne rovnocenných.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Michal Roháček, Adela Holubčíková
Account Manager: Michal Ružica
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Max Turek
Fotograf: Peter Chvostek