Zákazníci potrebujú značke dôverovať. Zvlášť výrazná je táto potreba v čase pandémie, ktorá je charakteristická neistotou a neustále sa meniacimi podmienkami. Vyplýva to z výsledkov piateho ročníka štúdie spoločnosti KPMG o zákazníckej skúsenosti na Slovensku. Celkovo možno povedať, že trend zlepšovania zákazníckej skúsenosti z rokov 2017 až 2020 sa v roku 2021 zastavil. „Spomalenie rastu, prípadne medziročný pokles, je po období významného rastu prirodzený, no zároveň sa v roku 2021 v plnej miere prejavili negatívne dosahy pandémie. Mnohé boli nútené sa vo väčšej miere zamerať na riešenie logistických, finančných či prevádzkových otázok a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nebolo prioritou. Na druhej strane treba spomenúť, že 51 % značiek si dokázalo v roku 2021 svoje hodnotenie zákazníckej skúsenosti v porovnaní s predchádzajúcim rokom zlepšiť,“ približuje Peter Rado, senior manažér KPMG na Slovensku.
Zo skúmaných odvetví si medzi zákazníkmi mierne polepšili len Potravinové reťazce a Verejný sektor. K najlepšie ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.