Zalando, európska online platforma pre módu a životný štýl, prichádza na Slovensko, do Slovinska a Litvy. Slovenským zákazníkom sa tak otvára prístup k sortimentu módy na miestnom trhu.
Odteraz môžu zákazníci vďaka sprístupneniu platformy Zalando na Slovensku, nakupovať svoje obľúbené a veľmi vyhľadávané značky priamo zo svojich zariadení.
Zalando avizovalo vstup na slovenský trh v marci tohto roka.
Lisa Miczaika, viceprezidentka Zalando pre strednú Európu hovorí: „Sme veľmi radi, že môžeme privítať zákazníkov na Slovensku a otvoriť im tak náš svet Zalando. Snažíme sa im prinášať najzaujímavejšie možnosti módy v kombinácii s pohodlím a skúsenosťami na trhu, aby sme sa stali prvým miestom, kam zamieria, keď pomyslia na módu.“
V priebehu niekoľkých nasledujúcich týždňov Zalando zaháji v spolupráci s miestnymi influencermi a partnermi prvé lokalizované marketingové iniciatívy. Ich cieľom je osloviť nových zákazníkov relevantným a zmysluplným spôsobom.
Expanzia na Slovensko predstavuje možnosti rastu aj pre ďalšie partnerské módne značky. Existujúci partneri, ktorí už pôsobia na medzinárodnej úrovni prostredníctvom platformy Zalando, sa budú môcť spojiť s miliónmi nových potenciálnych zákazníkov a začať s nimi budovať hlboké a pevné vzťahy. Do partnerského programu spoločnosti Zalando sa budú môcť zapojiť aj miestne slovenské značky, a prostredníctvom tejto platformy môžu začať predávať svoje výrobky online v celej Európe. Týmto spôsobom Zalando podporuje rast miestneho priemyslu, svoju medzinárodnú pozíciu a dopĺňa digitálne stratégie značiek.
Zalando spúšťa svoju platformu aj pre trh v Litve a Slovinsku. V tomto roku bude ďalej expandovať do Chorvátska, Estónska a Lotyšska, v roku 2022 do Maďarska a Rumunska.
Expanzia na ďalšie trhy je súčasťou plánu, spoločnosť chce do roku 2025 ovládnuť viac ako 10 percent zo 450 miliardového európskeho trhu s módou, čo znamená hrubý objem takmer strojnásobiť na 30 miliárd eur. Cieľom spoločnosti je stať sa vstupnou bránou do sveta módy.