Pôvodom česká komunikačná agentúra Rubikon PR, ktorá sa zameriava na klientov z oblasti e-commerce a technologií, pôsobí na Slovensku už od roku 2019. Aktuálne rozširuje svoje portfólio klientov pôsobiacich na slovenskom trhu o európsku online platformu zameranú na módu a životný štýl Zalando. Zodpovedať bude za korporátnu komunikáciu spoločnosti.
Rubikon PR sa stará o korporátnu komunikáciu Zalanda na českom trhu viac ako tri roky. Výberu agentúry pre slovenský trh predchádzalo niekoľko kôl výberového riadenia. Agentúra v tendri zvíťazila a rozšírila tak svoje portfólio klientov pôsobiacich na Slovensku.
Šimon Rákosník, Managing Partner agentúry Rubikon PR hovorí: „Sme hrdí na to, že môžeme predstaviť Zalando aj na Slovensku. Príchod tohto brandu je veľká udalosť ako pre slovenskú e-commerce scénu, tak pre samotných spotrebiteľov či partnerské miestne značky. Veríme, že našou prácou prispejeme k úspešnému etablovaniu značky Zalando na Slovensku.“
Značka Zalando prišla na nový trh s víziou stať sa prvým miestom, kam zákazníci zamieria, keď pomyslia na módu - tzv. Starting Point for Fashion. Cieľom platformy je ponúknuť slovenským zákazníkom najkomplexnejší sortiment módy a pohodlie pri doručovaní, platbách a vrátení tovaru.
Aleksandra Adrian, tlačová hovorkyňa spoločnosti Zalando pre Českú republiku a Slovensko, uviedla: "Sme radi, že nás Rubikon PR teraz zastupuje aj na Slovensku a tešíme sa na mnoho zaujímavých spoločných projektov."
Rubikon PR stál pri spoločnosti Zalando už pri oznámení plánu na rozšírenie a následnom uvedení platformy na slovenský trh v priebehu jari tohto roku. Od teraz bude úlohou agentúry najmä korporátna komunikácia spoločnosti, budovanie vzťahov s novinármi a spoločnosti bude pomáhať aj s organizovaním podujatí a tlačových konferencií. Komunikáciu na Slovensku bude mať na starosti tím pod vedením Jana Novosada.
Rubikon PR bol založený v roku 2012 v Prahe a v roku 2019 expandoval na Slovensko. V súčasnej dobe má v portfóliu približne 30 klientov. Zalando je európska platforma pre módu a životný štýl. Založená bola v Berlíne v roku 2008, momentálne má viac ako 42 miliónov aktívnych zákazníkov na 20 trhoch.