J&T BANKA prichádza s jarnou reklamnou kampaňou, ktorou uvádza aj nový komunikačný koncept. V televíznom spote už neuvidíme tvorbu mladých slovenských umelcov, ktorých diela tvorili kreatívnu linku reklamných kampaní v posledných šiestich rokoch.
Doterajší koncept vychádzal z komunikačnej stratégie banky. Televízne spoty mali produktový charakter s výrazným imidžovým aspektom. Od jeho začiatku, roku 2016, narástli kľúčové parametre výkonnosti banky o viac ako 102 percent.
Budúce kampane nebudú už len o produktoch, ale aj o klientoch banky. Nový komunikačný koncept je vyjadrením „pocty klientom banky a ich životnému štýlu“. Podľa mnohých výskumov a analýz sa zákazník J&T BANKY výrazne odlišuje od klientov iných bánk. Z podstaty privátnej banky je to prirodzené. Klienti banky sú prirodzenými predstaviteľmi životného prístupu „Noblesse Oblique“, resp. „Postavenie zaväzuje“.
„Pre takýchto klientov a pre takýto ich život pripravujeme naše produkty a služby. Aby sa mohli venovať veciam, ktoré považujú za dôležité,“ hovorí Radovan Teuschel, marketingový riaditeľ banky. Jednotlivé televízne spoty nového komunikačného konceptu budú postupne zamerané na tie charakteristiky klientov banky, ktoré vyjadrujú ich spoločenskú zodpovednosť a životný štýl.
Zákazník a jeho symbolická cesta
Aktuálny spot hovorí o zákazníkovi a o jeho symbolickej ceste. Ceste, ktorú musel prejsť, aby sa mohol sám rozhodovať, ako chce žiť. „Nový koncept je doslova šitý na mieru reálnym zákazníkom banky. Na základe mnohých výskumov vieme, akí sú a čo je pre nich dôležité. Jednoznačne medzi nimi aktuálne dominuje zodpovednosť voči okoliu a komunite. Rovnako dôležitý je pre nich čas pre seba, svoje záujmy a rodinu,“ vysvetľuje Martin Marko, riaditeľ MW Promotion.
Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry, dodáva: „Napriek zmene konceptu považujeme za dôležitú konzistenciu v prémiových výrazových prostriedkoch značky. Aby si divák spojil aktuálnu reklamu banky s tými, na ktoré je dlhodobo zvyknutý.“
Agentúra MW Promotion, ktorá nový komunikačný koncept vyvinula, pracuje pre banku už od roku 2016. Je to už jej druhý koncept pre J&T BANKU. Televízny spot produkovala nová produkčná spoločnosť Revers, ktorá bola úspešná v minuloročnom tendri. Televízny spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OoH médiách.
Vizitka kampane:
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Chiara Némethová
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Max Turek
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers – Adam Noška