StoryEditor

Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň

09.04.2021, 12:25
Autor:
redred
Kreatíva je z dielne MW Promotion.

J&T BANKA prichádza s novou reklamnou kampaňou. Dlhodobo pokračuje v tradícii, keď kreatívu kampaní spoluvytvárajú, pod taktovkou agentúry MW Promotion, mladí slovenskí umelci. Za poslednou kampaňou stojí autor tvoriaci pod značkou „sedemminut“. Je tvorcom mnohých svetelných objektov a jeho svetelné inštalácie tvoria súčasť festivalov Biela noc v Bratislave a Košiciach.

Exkluzívne pre novú kampaň vzniklo autorské umelecké dielo - svetelná inštalácia pod názvom UNIVERSUM - inštalované na nádvorí River Parku na brehu Dunaja.

Banka sa s umením spája už dlhodobo. Dôvod vysvetlil Radovan Teuschel, riaditeľ odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY: „Využívanie umeleckých diel nie je v slovenskej reklame úplne bežné. A ich následné sprístupnenie verejnosti je úplne ojedinelé. Považujeme to za dôležité, lebo aj takto sa dá skultúrňovať verejný priestor a následne v širšom kontexte aj vedomie spoločnosti. Angažovaním mladých slovenských umelcov do našich kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť. Zvlášť v aktuálnej obmedzujúcej situácii.“

„Je pre nás nesmierne inšpiratívne, keď sa už 6 rokov pravidelne pri každej kampani pre J&T BANKU stretávame s mladými slovenskými tvorcami, aby sme spoločne vytvorili televízny spot a vizuály kampane. Autor tej aktuálnej, tvoriaci pod značkou „sedemminut“, je v poradí už ôsmym mladým slovenským tvorcom participujúcim na kampaniach pre J&T BANKU. V mene ich všetkých, ale aj za agentúru vyjadrujeme J&T BANKE veľké ďakujeme za takúto výraznú podporu slovenskej kreatívnej scény. V čase korony je takáto podpora ešte zásadnejšia,“ vyjadrili sa Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka a Martin Marko, riaditeľ MW Promotion.

Umelecký objekt tvorí 69 svetelných glóbov s priemerom 50 cm, umiestnených na kovových stojanoch v rôznej výške, týčiacich sa nad 15 cm vodnou hladinou. Jedinečnosť diela vynikne najmä po zotmení, keď je možné vidieť „svetelný orchester“ glóbov a ich odraz na vode. Dielo má rozmer 10 x 4 m. Návštevníci majú možnosť vidieť toto neopakovateľné svetelné divadlo až do konca apríla. Samozrejme, za dodržiavania platných epidemiologických opatrení. 

Vizitka kampane:

Klient:  J&T BANKA
Kampaň: dlhopis AUCTOR
Agentúra:  MW Promotion
Creative director:  Beata Hudecová
Account director: Mira Čechová
Online aktivity: Patrik Serbin
Autor umeleckého diela: sedemminut
Réžia:  Paulína Mačáková
Fotograf: Jakub Klimo

01 - Modified: 2023-10-10 11:21:02 - Feat.: - Title: V novom spote J&T BANKA zdôrazňuje dôležitosť vzdelania 02 - Modified: 2022-04-12 13:31:20 - Feat.: - Title: J&T Banka má nový komunikačný koncept. Zmena nastáva po šiestich rokoch 03 - Modified: 2021-08-20 06:04:24 - Feat.: - Title: Generácia 50+ vlastní približne 80 percent všetkých aktív. V slovenskej reklame však hrá vedľajšiu úlohu 04 - Modified: 2019-03-19 07:21:01 - Feat.: - Title: J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením 05 - Modified: 2018-06-13 08:30:04 - Feat.: - Title: Šéfka J&T Banky Bratislava Macaláková je v predstavenstve banky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:01