Medzinárodná eventová súťaž Global Eventex Awards zverejnila finalistov . V konkurencii 606 projektov z 29 krajín z celého sveta zabodovala aj košická agentúra CREATIVE PRO, ktorá získala dva shortlisty. Víťazi 12. ročníka súťaže budú vyhlásení v utorok 3. mája 2022 o 14:00 SEČ.
Košická agentúra CREATIVE PRO zabodovala so svojím eventom RE-ACT Annual Conference 2021 pre klienta Deutche Telekom IT Solutions Slovakia, a to hneď v dvoch kategóriách: Virtual Corporate Event a Virtual Employee Engagement Event.
„Chceli sme vytvoriť niečo nové pre angažovanosť zamestnancov a tak sme spojili tri podujatia do jedného. Spoločne s komunikačným tímom klienta sme vytvorili All staff meeting komunikáciu tak, aby sa stala atraktívnejšou a zaujímavejšou pre zamestnancov. Navrhli sme celodenné virtuálne podujatie na streamovanie troch rôznych programových blokov súčasne pre tri rôzne cieľové skupiny z jednej platformy, pričom niektoré programové časti boli spoločné a niektoré sa odlišovali. Diváci však vnímali len ten svoj jeden ucelený program,“ hovorí Štefan Hric, Managing Partner CREATIVE PRO.
„Každý program bol plný inšpiratívnych rečníkov, rozhovorov a súťaží. Naša virtuálna platforma bola nabitá obsahom a posilnená nástrojmi na zapojenie zamestnancov,“ dodáva Štefan s tým, že v porovnaní so živou udalosťou dosiahli obrovský úspech. Na evente mali o 90 percent viac účastníkov a o 110 percent viac interakcií.
Slovenské agentúry zabodovali na Eventex-e aj minulý rok. Po tri ocenenia si odniesli CREATIVE PRO a MERTEL. Agentúra CREATIVE PRO zabodovala s eventom #TFROMHOME pre spoločnosť T-Systems Slovakia. Získala striebro v kategórii Virtual Cause Event a bronzy si odniesla z kategórií Virtual Employer Branding Event a Live Streaming Event.
Agentúra Mertel si z uplynulého ročníka Eventex-u odniesla tri ocenenia za projekt Kaufland vás baví. Séria online eventov získala v kategórii People’s Choice Virtual Event zlato, striebrom bola ocenená v kategórii Virtual Brand Engagement Event a bronzom v kategórii Live Streaming Event.