Slovenské eventové agentúry CREATIVE PRO a MERTEL si odniesli zo svetovej súťaže Eventex po tri ocenenia. V 11. ročníku cien Global Eventex Awards boli víťazi vybraní z 561 prác z 37 krajín sveta. Súťaž oceňuje najinovatívnejšie, najkreatívnejšie a najefektívnejšie eventy z celého sveta.
Agentúra CREATIVE PRO zabodovala s eventom #TFROMHOME, ktorý pripravila pre spoločnosť T-Systems Slovakia. Získala striebro v kategórii Virtual Cause Event a bronzy si odniesla z kategórií Virtual Employer Branding Event a Live Streaming Event.
Event #TFROMHOME priniesol na sociálnych sieťach počas pandémie sériu live koncertov, cvičenie i rozprávku. Kampaň odštartovala 20. marca 2020, teda len týždeň po zavedení mimoriadnych opatrení, unikátnym live koncertom Mariána Čekovského. V jej pokračovaní vznikla tiež originálna rozprávka napísaná na mieru pre T-Systems Slovakia. Cieľom 10-týždňovej kampane bolo udržať kontakt so zamestnancami aj mimo štandarných pracovných „callov“ a tiež ich motivovať v novej neľahkej situácií.
Kampaň už má na konte viaceré ocenenia. Najvyššie ocenenie Grand Prix získala na súťaži Conventa Best Event Award, z ktorej si odniesla aj zlato v kategórii Best Digital Event 2020. Zo súťaže BEA World jej pribudlo zlato v kategórií B2I Digital/Hybrid Event a výnimočné ocenenie Press Award udelené medzinárodnými žurnalistami.
Agentúra CREATIVE PRO sa zároveň umiestnila na 9 mieste rebríčka top 50 eventových agentúr sveta. Rebríček je zostavený na základe počtu ocenení získaných na súťaži Eventex za posledné tri roky. Za zlato si agentúry pripisujú 100 bodov, za striebro 50 a za bronz 30 bodov. Ocenenia z predchádzajúcich dvoch rokov majú menšiu váhu. Creative PRO má na konte 412 bodov, rebríček vedie holandská agentúra XSAGA s 1286 bodmi.
Mertel s úspechmi za online festival pre Kaufland
Agentúra Mertel si z Eventexu odniesla tri ocenenia za projekt Kaufland vás baví. Séria online eventov získala v kategórii People’s Choice Virtual Event zlato, striebrom bola ocenená v kategórii Virtual Brand Engagement Event a bronzom v kategórii Live Streaming Event.
Projekt pre Kaufland vznikol ako reakcia na pandemickú situáciu a trvá už vyše jedného roka. Odvysielaných už bolo 11 online koncertov so 75 umelcami, s celkovým počtom viac ako pol milióna videní. Naposledy bol v nedeľu 9. mája pri príležitosti Dňa matiek uvedený koncert venovaný mamám s vystupujúcimi ako Mária Čírová, Desmod, Ego, Majself a s moderátormi Sajfom a Veronikou Cifrovými. Sajfa moderuje projekt od jeho začiatku a je tiež jeho ambasádorom. Na leto už pripravuje agentúra online festival, ktorý bude vysielaný online na netradičnom mieste.
Projekt Kaufland vás baví už má na konte aj svetové ocenenie Muse Creative Awards z New Yorku, kde vyhral v dvoch kategóriách Online Event a Experiental & Immersive - Brand Engagement - Platinum. Na súťaži NYX AWARDS zvíťazil v kategórii Social Events & Live Streaming a odniesol si najvyššie ocenenie Grand winner. Agentúra Mertel zvíťazila aj v súťaži Travel & Tourism Awards 2021, kde sa stala butikovou eventovou agentúrou pre rok 2021.