StoryEditor

TikTok si zamiloval nezbednú zelenú sovu z Duolinga

27.04.2022, 19:52
Spoločnosť získala ocenenie Social Marketer roka v rámci Creativity Awards, ktoré udeľuje celosvetové médium Ad Age.

Vo videách aplikácie, ktorá svojich používateľov učí cudzie jazyky, vystupuje maskot značky – veľká zelená sova Duo. Za jej nezbedným vystrájaním na TikToku stojí dvadsaťštyriročná Zaria Parvezová, vďaka ktorej kanál značky vzrástol od septembra 2021 z 50 000 followerov na súčasných 4,1 milióna. Parvezovej úspech jej tak zabezpečil povýšenie za menej ako dva roky pôsobenia v spoločnosti.

TikTokový účet Duolinga sa pýši 46 virálnymi videami, čo znamená, že každé z nich malo milión a viac zhliadnutí. Ich najúspešnejšie video, ktoré odkazovalo na nanovo nahraný album Taylor Swift “Red (Taylor’s Version)“, dosiahlo viac ako 25 miliónov zhliadnutí, 4,9 miliónov lajkov a takmer 90 000 komentárov. Úspech tímu sociálnych médií viedol priamo aj k nárastu nových používate...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 20:45