Kampaň pripravila Core4 Advertising.
Po dlhej nútenej odmlke počas krízy prináša Slovak Lines spolu s partnerom CK DAKA nové autobusové spojenia na východ Slovenska.
Cieľom kampane je odkomunikovať nové autobusové spojenia medzi Bratislavou, Bardejovom, Humenným a Prešovom s viacerými medzizastávkami.
„Kampaň vizuálne spája dominanty jednotlivých miest, čím chceme dať najavo, že je opäť čas a príležitosť byť k sebe blízko. To všetko v pohodlí moderných autobusov a za skvelú cenu,“ vysvetľuje Martin Hanula, Head of marketing and development v Slovak Lines.
Kampaň prebieha v digitálnych kanáloch, v POS a v outdoore.
Core4 Advertising
01 - Modified: 2019-11-08 08:46:22 - Feat.: 0 - Title: Slovak Lines prináša ASMR z roku 1989
02 - Modified: 2020-07-23 12:37:13 - Feat.: 0 - Title: Spoločnosť Slovak Lines predstavila kampaň More možností
01 - Modified: 2020-07-23 12:37:13 - Feat.: - Title: Spoločnosť Slovak Lines predstavila kampaň More možností
02 - Modified: 2019-11-08 08:46:22 - Feat.: - Title: Slovak Lines prináša ASMR z roku 1989
03 - Modified: 2019-10-07 14:03:39 - Feat.: - Title: Slovak Lines má nového generálneho riaditeľa
04 - Modified: 2019-06-06 09:21:45 - Feat.: - Title: Slovak Lines podporuje viedenský EuroPride 2019. Vytvorila prvý rezervačný systém na Instagrame