StoryEditor

Lunter má novú kampaň z dielne MAYER/McCANN-ERICKSON

18.06.2021, 08:45
Autor:
redred
„Lepší svet chutí“ sa stal novým claimom značky, ktorý potvrdzuje jej základné piliere.

Z pivnice rodinného domu až do 28 krajín Európy – to je v skratke príbeh značky LUNTER, ktorá ponúka všetkým LUNTER fanúšikom chutné a zdravé výrobky, ktorých chuť rezonuje u niekoľkých miliónov spotrebiteľov po celej Európe.

Tento rok sa preto spoločnosť rozhodla osláviť 30. výročie svojho vzniku väčšou kampaňou pre tri najdôležitejšie trhy s najvyššou distribúciou produktov LUNTER – Slovensko, Českú republiku a Poľsko.

„Hlavným cieľom kampane je priblížiť značku LUNTER, jej poslanie, ako aj predstaviť LUNTER TOFU, výrobky z nášho TOFU širokému publiku. Vybudovať tak nielen znalosť značky, ale aj jasný a konzistentný pozicioning. Taktiež informovať o čistom zložení bez konzervačných látok, práškových proteínov či iných látok, ktoré do zloženia nepatria,“ hovorí Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka pre Európu a dodáva: „Kampaňou chceme osloviť ako súčasných zákazníkov, pre ktorých sa už zo značky stal „lovebrand“, tak aj nových spotrebiteľov, ktorí si vedia jedlo vychutnať a hľadajú nové inšpirácie.“

Nová kampaň z dielne agentúry MAYER/McCANN-ERICKSON odhalí „Lepší svet chutí“, v ktorom sa nikto nebojí posúvať hranice kulinárstva a každý deň objavovať nové recepty a chute. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať ľuďom zdravšiu a ľahšiu stravu, inšpirovať ich a motivovať skúšať každý deň niečo nové.

„Lepší svet chutí“ sa stal novým claimom značky, ktorý potvrdzuje základné piliere značky LUNTER. Na jednej strane vyjadruje poslanie značky – zlepšovať svet pomocou rastlinnej stravy z LUNTER TOFU a šetrný prístup k prírode aj pri výrobe. Na druhej strane otvára pre spotrebiteľov množstvo chutných zážitkov, ktoré LUNTER TOFU a výrobky z neho ponúkajú.

„Značka LUNTER je úspešná slovenská značka, na ktorú môžeme byť my Slováci právom hrdí u nás aj vo svete. Preto sme radi, že sa nám po vyhratom tendri podarilo dať značke LUNTER spoločne s ľuďmi na strane klienta novú tvár a vypovedať príbeh, ktorý žije už 30 rokov v mnohých domácnostiach. Príbeh značky je totiž to, čo z brandu robí lovebrand – preto sme otvorili „Lepší svet chutí“ všetkým, ktorí sa neboja objavovať, ísť za hranice všednosti a zároveň si vážia seba, svoje zdravie a našu planétu,“ hovorí Barbora Meszárošová, tímlíderka kampane.

Súčasťou kampane sú dve imidžové online videá a niekoľko produktových krátkych online videí. Všetkým ľuďom na Slovensku, v Čechách aj Poľsku odkrývajú nový rozmer používania LUNTER TOFU.

Ruka v ruke s online videami komunikáciu dopĺňajú imidžové vizuály, ktoré pracujú so samotným logom.

Lunter

Vizitka kampane:

Klient: ALFA BIO/LUNTER: Anna Buzinkay, Lea Dianová, brand consulting Marcel Malý
Agentúra: MAYER/McCANN-ERICKSON
Creative director: Martin Benca
Stratég: Martin Kozár
Art director: Pavol Kornucik, Matej Klič
Copywriter: Barbora Meszárošová
Account director: Martin Hala
Account manager: Michaela Miháliková
Produkcia: Playground
Režisér: Martin Marček
Fotograf: Táňa Hojčová, Images
Foodstylista: Katarína Ovečková Medveďová

01 - Modified: 2020-11-05 10:31:08 - Feat.: 0 - Title: Lunter rozširuje ponuku o hotové jedlá 02 - Modified: 2021-01-25 08:10:07 - Feat.: 0 - Title: Rýchlovarná panvica so Šokom. Ide o novú kampaň Luntera
01 - Modified: 2021-11-22 07:49:22 - Feat.: - Title: LUNTER Tofu nátierky majú novú kampaň 02 - Modified: 2021-01-25 08:10:07 - Feat.: - Title: Rýchlovarná panvica so Šokom. Ide o novú kampaň Luntera 03 - Modified: 2020-11-05 10:31:08 - Feat.: - Title: Lunter rozširuje ponuku o hotové jedlá 04 - Modified: 2017-03-07 16:19:07 - Feat.: - Title: Známa Cícerová nátierka dostane nový obal. O novú stratégiu sa postará Wiktor Leo Burnett 05 - Modified: 2016-11-18 18:08:17 - Feat.: - Title: Po známej kauze očistili meno značky. Za stratégiu dostal Seesame shortlist na svetovej súťaži
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 04:04