StoryEditor

365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu

06.07.2021, 13:45
Autor:
redred
Banka bude klásť dôraz na pozicioning priateľskej banky.

365.bank odštartovala postupný proces otvárania svojich prvých pobočiek. Typický poloblúk a mentolové farby tak nájdu jej klienti nielen vo svojom mobile, ale po novom aj vo fyzickom svete. V otváraní ďalších obchodných miest bude pokračovať počas leta aj v ostatných častiach Slovenska. Banka zároveň rozširuje svoju vizualitu, upravuje logo aj webovú stránku.

„Nová, rozšírená farebnosť nadväzuje na repozicioning digitálnej banky na plnoformátovú. Pôvodné mentolové prvky sú aj naďalej nosné, avšak dopĺňame ich o nové farby žltej, ružovej prípadne fialovej. Širšia farebná paleta nám umožní viac prispôsobovať vizuálnu komunikáciu rôznym cieľovým skupinám a podporí rozpoznateľnosť značky na trhu. Redizajnom prechádza aj logo banky, ktoré sme prispôsobili použitiu aj pre fyzický svet. Využíva novú, výraznejšiu mintovú farbu a novú typografiu, s ktorou sa lepšie pracuje v prípade offline nosičov“, hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing v 365.bank  

365.bank si tak do pobočiek prenáša viaceré digitálne procesy. Okrem možnosti podpísať zmluvu o účte digitálne pribudne aj demo verzia aplikácie a tablety s ponukami a ďalšími informáciami.

Súčasťou pobočiek bude okrem digitálnych prvkov aj neformálny štýl komunikácie, ktorý je pre Trišesťpäťku typický. Banka bude klásť dôraz na pozicioning priateľskej banky. Pokračuje vo svojom „tone of voice“, ktorým odštartovala komunikáciu pred troma rokmi podľa vzoru zahraničných neobánk a fintechov. Bude jej ambíciou pretaviť ho aj do pobočiek, ako jeden z jej hlavných komunikačných diferenciátorov vo vzťahu ku klientovi.

Spôsobu komunikácie a neformálnosti bude prispôsobený aj interiér jej pobočiek, farebnosť, či partnerské sedenie s klientom. V rámci priateľského prístupu budú pobočky Trišesťpäťky dog friendly. 

365.bank plánuje mať celkovo tento rok 63 obchodných miest po celom Slovensku. Na každej pobočke bude pritom zohľadňovať aj ekologické a udržateľné princípy, ktoré zakotvila do svojho DNA. Ambíciou banky je minimalizovať papier, či plast aj na pobočkách.  

01 - Modified: 2021-06-14 11:22:27 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka a 365.bank si menia svoje pozície, hlavnou bankou sa stane 365.bank
01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-03-02 07:37:58 - Feat.: - Title: Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú 05 - Modified: 2021-10-06 08:57:40 - Feat.: - Title: 365.bank vstupuje na trh hypoték
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:03