StoryEditorInšpirácie z Cannes: Hororová Carrie poslúžila ako námet na emotívnu reklamu pre deti
Nech už sa vo vnútri cítite akokoľvek, nie ste sami.
Na britskú telefonickú poradňu Childline každoročne volajú tisícky detí a mladých, ktorých trápi ich vzhľad, sexualita či dojem, že nikam nezapadajú. Pandémia množstvo negatívnych pocitov ešte znásobila, a tak sa poradňa spojila s age...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-10 07:25:49 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Fortnite predviedol, ako by mohli vyzerať koncerty v budúcnosti
02 - Modified: 2021-08-09 11:38:26 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako Minecraft zvíťazil nad cenzúrou tlače
03 - Modified: 2021-08-06 07:19:12 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Mastercard umožnila transrodovým ľuďom ukázať svoju pravú identitu
04 - Modified: 2021-08-03 09:51:45 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Mladých treba počúvať, odkazuje značka Burberry
01 - Modified: 2021-10-04 07:36:13 - Feat.: - Title: Vzniká nový masívny priemysel. Budúcnosť koncertov hľadajte vo Fortnite
02 - Modified: 2021-08-31 13:00:51 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Príbehy maternice majú potenciál prepísať učebnice
03 - Modified: 2021-08-31 10:59:20 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Žite naplno podľa svojich predstáv, odkazuje príbeh Francescy od Dieselu
04 - Modified: 2021-08-30 13:58:07 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Stroj od značky H&M vám zrecykluje oblečenie na počkanie
05 - Modified: 2021-08-26 18:38:39 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy