Najväčšia zdravotná poisťovňa posilňuje komunikáciu svojich benefitov počas hlavného prepoisťovacieho obdobia novou ATL kampaňou s leitmotívom ´Všetko čo robíte, robte so srdcom´.
„Motív srdca je symbolom zdravia, ale aj medziľudských vzťahov, lásky, pozitívnych emócií a vzájomného spojenia. Navyše, nám srdce symbolicky „patrí“ keďže ho nosíme vo svojom logu. Aby sme silu motívu srdca čo najviac podporili, srdcia sa v obrazoch rôznym spôsobom zvýraznia a v prípade TV spotov slúžia aj ako prechody z jednej scény do druhej. Vznikne tak symbolika, že členovia rodiny sú prepojení srdcom,“ vysvetľuje Petra Jurgošová, manažérka oddelenia marketingu a nových médií VšZP.
Poisťovňa hovorí k takmer 3 miliónom poistencov, v symbolike viacgeneračnej rodiny zobrazuje celé portfólio svojich klientov – deti, tínedžerov, rodičov i seniorov, s dôrazom na vytvorenie pozitívnej atmosféry a dobrého pocitu zo sily a stability.
„VšZP po rokoch komunikácie s rôznymi druhmi posolstiev nadväzuje na úspešnú minuloročnú kampaň v koncepte „Všetko so srdcom“. So srdcom a s rešpektom k veľkosti a histórii značky prebiehala aj realizácia tejto mediálnej kampane, aby sme po rokoch ticha vrátili VšZP inšpiratívny imidž silného a spoľahlivého partnera, ktorý jej právom patrí. Predstavuje ho nielen naša moderná rodina, technológie, ktoré sú už bežnou súčasťou nášho života, ale aj silný hudobný motív – kampaňou nás bude sprevádza známa pieseň Dancing in the moonlight vo verzii od kapely Toplader,“ hovorí Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie VšZP.
Kreatívne kampaň zastrešila agentúra MullenLowe GGK. „Komunikácia značky VšZP má byť ľudská a v dobrom slova zmysle ašpiratívna. Ľudia sa v nej majú nájsť a prípadne sa ňou aj inšpirovať. O to nám šlo pri pokračovaní konceptu s rodinkou, ktorú poznáme už z minulého roku. Nad tým celým sa vinie príjemný pocit, ktorý zažívame, keď sme so svojimi blízkymi,“ približuje koncept kampane Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ agentúry a dodáva: „Klient po roku opäť prichádza so silnou propozíciou a naším cieľom je jasne ju spojiť so značkou VšZP. Aj preto sme napríklad pristúpili k využitiu permanentného brandingu v rámci TV spotov.“
Logo značky je prítomné na obraze po celý čas spotu a je nástrojom na posilnenie vizibility značky. Kampaň je nasadená vo všetkých relevantných televíziách a rozhlasových staniciach, bude podporená v online médiách a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Headline kampane: Všetko čo robíte, robte so srdcom
Titulná pieseň: Toploader – Dancing in the moonlight
Klient: VšZP
Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie
Petra Jurgošová, manažérka marketingu a nových médií
Sandra Miskolcziová, Matúš Drien – brand manažér
Agentúra: MullenLowe GGK
Kreatívny riaditeľ: Vlado Slivka
Stratég: Róbert Cyprich
Art Director: Timotej Kelecsényi
Copywriter: Roman Jurčák
Head of production: Jozef Hupka
Account manager: Marta Sekerková
Produkcia kampane: Laurinc Studio
Režisér: Daniel Laurinc
Producent: Viktor Šesták
Produkčný manažér: Sebastián Šimunek