StoryEditor

VšZP prichádza s novou kampaňou. Všetko čo robíte, robte so srdcom odkazuje

24.08.2021, 10:13
Autor:
redred
Poisťovňa pokračuje v koncepte s viacgeneračnou rodinou, aj s motívom srdca.

Najväčšia zdravotná poisťovňa posilňuje komunikáciu svojich benefitov počas hlavného prepoisťovacieho obdobia novou ATL kampaňou s leitmotívom ´Všetko čo robíte, robte so srdcom´.

Motív srdca je symbolom zdravia, ale aj medziľudských vzťahov, lásky, pozitívnych emócií a vzájomného spojenia. Navyše, nám srdce symbolicky „patrí“ keďže ho nosíme vo svojom logu. Aby sme silu motívu srdca čo najviac podporili, srdcia sa v obrazoch rôznym spôsobom zvýraznia a v prípade TV spotov slúžia aj ako prechody z jednej scény do druhej. Vznikne tak symbolika, že členovia rodiny sú prepojení srdcom,“ vysvetľuje Petra Jurgošová, manažérka oddelenia marketingu a nových médií VšZP.

Poisťovňa hovorí k takmer 3 miliónom poistencov, v symbolike viacgeneračnej rodiny zobrazuje celé portfólio svojich klientov – deti, tínedžerov, rodičov i seniorov, s dôrazom na vytvorenie pozitívnej atmosféry a dobrého pocitu zo sily a stability.

„VšZP po rokoch komunikácie s rôznymi druhmi posolstiev nadväzuje na úspešnú minuloročnú kampaň v koncepte „Všetko so srdcom“. So srdcom a s rešpektom k veľkosti a histórii značky prebiehala aj realizácia tejto mediálnej kampane, aby sme po  rokoch ticha vrátili VšZP inšpiratívny imidž silného a spoľahlivého partnera, ktorý jej právom patrí. Predstavuje ho nielen naša moderná rodina, technológie, ktoré sú už bežnou súčasťou nášho života, ale aj silný hudobný motív – kampaňou nás bude sprevádza známa pieseň Dancing in the moonlight vo verzii od kapely Toplader,“ hovorí Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie VšZP.

Kreatívne kampaň zastrešila agentúra MullenLowe GGK. „Komunikácia značky VšZP má byť ľudská a v dobrom slova zmysle ašpiratívna. Ľudia sa v nej majú nájsť a prípadne sa ňou aj inšpirovať. O to nám šlo pri pokračovaní konceptu s rodinkou, ktorú poznáme už z minulého roku. Nad tým celým sa vinie príjemný pocit, ktorý zažívame, keď sme so svojimi blízkymi,“ približuje koncept kampane Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ agentúry a dodáva: „Klient po roku opäť prichádza so silnou propozíciou a naším cieľom je jasne ju spojiť so značkou VšZP. Aj preto sme napríklad pristúpili k využitiu permanentného brandingu v rámci TV spotov.“

Logo značky je prítomné na obraze po celý čas spotu a je nástrojom na posilnenie vizibility značky. Kampaň je nasadená vo všetkých relevantných televíziách a rozhlasových staniciach, bude podporená v online médiách a na sociálnych sieťach.

VŠZP

Vizitka kampane:

Headline kampane: Všetko čo robíte, robte so srdcom
Titulná pieseň: Toploader – Dancing in the moonlight
Klient: VšZP
Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie
Petra Jurgošová, manažérka marketingu a nových médií
Sandra Miskolcziová, Matúš Drien – brand manažér

Agentúra: MullenLowe GGK
Kreatívny riaditeľ: Vlado Slivka
Stratég: Róbert Cyprich
Art Director: Timotej Kelecsényi
Copywriter: Roman Jurčák
Head of production: Jozef Hupka
Account manager: Marta Sekerková
Produkcia kampane: Laurinc Studio
Režisér: Daniel Laurinc
Producent: Viktor Šesták
Produkčný manažér: Sebastián Šimunek

01 - Modified: 2020-11-13 07:50:29 - Feat.: 0 - Title: Dominika Šulková: Sila série zdanlivo malých, ale správnych rozhodnutí je ohromujúca 02 - Modified: 2021-06-02 09:07:52 - Feat.: 0 - Title: MullenLowe GGK sa posúva ďalej. Vytvára digitálnu divíziu Profero 03 - Modified: 2021-08-04 07:03:10 - Feat.: 0 - Title: Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami
01 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 02 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 03 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 04 - Modified: 2024-05-09 10:20:19 - Feat.: - Title: Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 09:55