StoryEditor

Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami

03.08.2021, 22:46
Šéf MullenLowe GGK hovorí o tom, prečo sa rozhodol pre sieťovú digitálnu agentúru.

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila novú divíziu, sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero. V čom vidí budúcnosť tohto rozhodnutia, hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, šéf MullenLowe GGK.

Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Vždy sa mi páčila myšlienka byť spojený so sieťovou agentúrou. Rovnako naša kreatívna agentúra MullenLowe GGK patrí do siete. Oslovil som preto londýnsku pobočku MullenLowe Profero a celkom rýchlo sme sa dohodli, že budú mať na Slovensku prostredníctvom nás zastúpenie.

Čo digitálna agentúra s podporou siete ponúkne iné ako agentúra e-cake, ktorú ste mali v portfóliu?

Doplnil by som, že čo sa týka MullenLowe Profero, ide o prvú digitálnu sieťovú agentúru na slovenskom trhu. Z hľadiska služieb, pretože nejde iba o výkonnostnú agentúru. Myslím si, že ide o know-how, skúsenosti, inšpiráciu existujúcich case studies, možno aj nejakého sieťového biznisu....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb 02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác 03 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín 04 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt 05 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 18:20