StoryEditor

Marek Pajtáš: Najlepší hudobníci sú tí, ktorí vedia robiť improvizovaný džez. A tak to bude aj s agentúrami

03.08.2021, 22:46
Šéf MullenLowe GGK hovorí o tom, prečo sa rozhodol pre sieťovú digitálnu agentúru.

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila novú divíziu, sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero. V čom vidí budúcnosť tohto rozhodnutia, hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, šéf MullenLowe GGK.

Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Vždy sa mi páčila myšlienka byť spojený so sieťovou agentúrou. Rovnako naša kreatívna agentúra MullenLowe GGK patrí do siete. Oslovil som preto londýnsku pobočku MullenLowe Profero a celkom rýchlo sme sa dohodli, že budú mať na Slovensku prostredníctvom nás zastúpenie.

Čo digitálna agentúra s podporou siete ponúkne iné ako agentúra e-cake, ktorú ste mali v portfóliu?

Doplnil by som, že čo sa týka MullenLowe Profero, ide o prvú digitálnu sieťovú agentúru na slovenskom trhu. Z hľadiska služieb, pretože nejde iba o výkonnostnú agentúru. Myslím si, že ide o know-how, skúsenosti, inšpiráciu existujúcich case studies, možno aj nejakého sieťového biznisu....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín 02 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt 03 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 04 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 05 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 18:34