Top témy Stratégií
StoryEditor

Pozrite sa, čo najviac čítate. Stratégie majú rekord

03.10.2013, 11:00
Web Stratégií zaznamenal minulý mesiac historicky najvyššiu návštevnosť. Prinášame prehľad najčítanejších správ.

September bol pre B2B web Stratégie.sk rekordný: podľa AIMmonitora dosiahol návštevnosť 94 830 RU, čo je historické maximum. Web sa už druhý mesiac drží nad 90 tisícmi.

Stratégie minulý mesiac priniesli niekoľko pôvodných tém. Ako prví sme informovali o kampani Paulus vs. Ihnačák, odchode Tomáša Bellu z pozície šéfa Piana alebo novej aktivite Kofoly. Venovali sme sa autorstvu šou Partička a priamo v Amerike našli tri technologické zaujímavosti v Microsoft Store.

Top 5 najčítanejších príspevkov v septembri
(poradie zostavené podľa Google Analytics)

1. 5 vecí, ktoré Zuzana Ťapáková robila dobre

2. Paulus vs. Ihnačák: Vieme, kto zrejme stojí za kampaňou

3. Na Slovensku má vzniknúť nový denník

4. Zrušené Modré z neba a dusno: Ako médiá písali o Markíze

5. Telenovela Vojna Monteovcov prichádza na Doma

Vývoj RU Stratégie.sk
(zdroj: AIMmonitor)

Posuny sa udiali aj v segmente B2C webov o médiách, marketingu a reklame. Mediálne.sk historicky prvýkrát prišlo o prvenstvo. Už od mája sa jeho návštevnosť pohybuje pod 100 tisíc RU; minulý mesiac dosiahla 92 859 RU. Predbehol ho web Omédiách.com s 114 935 RU. Oproti augustu si viac než strojnásobil výsledok. Podľa odhadu Stratégií k tomu výrazne dopomohla jedna správa o Modrom z neba, ktorá na web dostala pätciferný počet návštevníkov. Denná návštevnosť Omédiách.com sa v septembri pohybovala okolo 3 000 RU, v období zverejnenia správy o Modrom z neba vyskočila 14. septembra na 35 721 RU.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 08:16