„Retro je super, ale nie v bankovníctve“ - bol hlavný claim retro kampane, na ktorú Zuno banka vsadila v júni minulého roka. Zmenila tak dovtedajší koncept – jednoduchosť a známe pixely. Retro kampaň sprevádzal Bruno a retro veci ako mončičáky.
Po polročnom fungovaní retro kampane sa banka rozhodla opäť zmeniť spôsob, ako sa prihovára svojim zákazníkom. Nová kampaň bude nasadená u nás aj v Čechách od februára. Nápad vznikol pod vedením Zaraguza digital, ktorá je podpísaná aj pod retro kampaňou. Zatiaľ nie je úplne zrejmé, v akom duchu sa bude niesť nový koncept, napovedať však môže ukážka z natáčania (foto vyššie).
"Minuloročnú kampaň v znamení retra sme už kompletne odložili do krabice s mončičákmi a o dva týždne spustíme opäť pod taktovkou Zaraguzy úplne nový, totálne odlišný koncept. Natáčame hneď niekoľko televíznych spotov naraz. Sú zamerané nielen na naše online produkty, ale aj na brand ako taký," prezradil pre Stratégie nový šéf marketingu direct banky ZUNO Bohdan Fedor.
Zdroj: Erika Brindzová