StoryEditor

Tatra Academy po Rytmusovi predstavuje novú postavičku

02.04.2015, 10:33
Študentov bude o finančnom svete vzdelávať Menedžeris z Lokal TV.

Tatra Academy otvára druhý ročník. Za cieľ si opäť dala vzdelávať študentov vo financiách.

Pred dvomi rokmi úlohu učiteľa zohral Rytmus, v tomto ročníku to bude Menedžeris z Lokal TV. Kampaň odštartovala na začiatku minulého týždňa teasingom, v ktorom Menežeris na tlačovke ohlásil svoj odchod z Lokal TV.

Agentúra, ktorá sa tento rok Tatra Academy zhostila, je MADE BY VACULIK. Lukáš Švaro, ktorý v agentúre pôsobí ako Head of Digital, vidí projekt takto: „Chceli sme, aby tohtoročná Tatra Academy bola iná, vynikla vizuálnym štýlom a zároveň bola pre cieľovku zaujímavá a vtipná. Menežeris sa nám skvelo hodil do úlohy postavy, ktorá má učiť o peniazoch. A vzhľadom na plánovanú premiéru Lokal Filmisu si myslíme, že to bude viac než len správna kombinácia.“

Prieskumy dokazujú, že úroveň finančnej gramotnosti je na Slovensku pomerne nízka. Preto sa aktívne podieľame na vzdelávaní študentov a už tretí rok otvárame aj online finančnú akadémiu. Tentoraz sme zvolili animovanú formu, ktorá nám umožňuje prihovoriť sa študentovi jeho rečou a byť na mieste, kde trávi väčšinu svojho času,“ vysvetľuje Nadežda Palušová, segmentová manažérka Tatra banky.

Takto Tatra banka predstavuje Profesoris v Tatra Academys a jeho triedu:

Predošlý koncept akadémie s Rytmusom (Rytmusová finančná akadémia) nastavila agentúra ZARAGUZA. Počas odborných diskusií sa však viackrát otvárala otázka, či bol Rytmus vhodne zvolená postava, najmä ak berieme do úvahy pozicioning banky. Výsledkom však bolo 14x viac otvorených účtov ako pred kampaňou. Či tento výsledok Tatra banka spolu s MADE BY VACULIK prekoná, uvidíme v nasledujúcich mesiacoch.

Predošlý koncept s Rytmusom:

Čítajte tiež: 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 04:24