Slovensko pred niekoľkými dňami dostalo novú tvár. V zahraničí aj doma nás budú poznať pod sloganom Good Idea Slovakia.
Víťazný návrh posudzovala nezávislá komisia zložená z odborníkov a expertov. V prvom kole nevybrali žiadny, dôvodom bolo, že ani jeden nevyhovoval kvalitou. Preto Ministerstvo zahraničných vecí uskutočnilo druhé kolo, z ktorého vyšiel víťazný návrh. Stratégiám sa podarilo získať ukážku návrhu nového brandingu Slovenska, ktoré nezvíťazilo, no v druhom kole sa o víťazstvo uchádzalo. Pozrite si, akú novú tvár mohlo dostať Slovensko.
Navrhované logo Slovenska malo obsahovať výraznú trikolóriu a veľké písmeno S ako rozpoznateľný znak, ktorý je vytvorený z väčších a menších bodiek. Slogan by znel: Slovensko - Pulzujúce srdce Európy.
Za návrhom stojí agentúra Mark BBDO a pri jeho tvorbe vychádzali z myšlienky, že o nás vravia, že sme srdcom európy. Malým, no skutočne výkonným. Plným životnej energie a chuti ísť ďalej, ako je možné. Priestorom svojráznych ľudí s veľkým srdcom a neutíchajúcou vôľou sa prekonávať. Miestom, kde sa stretol celý svet, no dokázalo ostať samé sebou. Krajina, ktorá už dávno prerástla svoj rozmer, ale rada ostáva v ústraní veľkých, sústrediac sa na svoj každodenný výkon. SLOVENSKO
Súčasťou prezentovania nového brandingu bol aj 30 sekundový televízny spot. Dej a celkový vizuál spotu si môžete pozrieť v story boardoch:
Zdroj: eb.