StoryEditorInšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy
A zachránil tak podniky pred krachom.
Keď boli všetky bary pre pandémiu zatvorené, spoločnosť Heineken a agentúra Publicis Italy prišli v rámci globálnej iniciatívy #SocialiseResponsibly s prelomovým riešením, ako im pomôcť. Outdoor reklamu premiestnili zo zaužívaných bilbordo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-25 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Koniec plastom. Vďaka Notpla sú aj obaly potravín doslova na zjedenie
02 - Modified: 2021-07-29 20:39:58 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Tinder premenil rutinné swajpovanie na interaktívny príbeh
03 - Modified: 2021-08-20 13:37:49 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako päťsekundový Reddit ovládol Super Bowl
04 - Modified: 2021-08-23 08:18:38 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Časopis podobný Nota bene sa predáva aj cez LinkedIn
01 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO
02 - Modified: 2022-11-14 13:37:12 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru
03 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy
04 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
05 - Modified: 2022-06-08 11:41:53 - Feat.: - Title: Prospešný outdoor