StoryEditor

Inšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy

26.08.2021, 18:57
A zachránil tak podniky pred krachom.

Keď boli všetky bary pre pandémiu zatvorené, spoločnosť Heineken a agentúra Publicis Italy prišli v rámci globálnej iniciatívy #SocialiseResponsibly s prelomovým riešením, ako im pomôcť. Outdoor reklamu premiestnili zo zaužívaných bilbordo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-25 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Koniec plastom. Vďaka Notpla sú aj obaly potravín doslova na zjedenie 02 - Modified: 2021-07-29 20:39:58 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Tinder premenil rutinné swajpovanie na interaktívny príbeh 03 - Modified: 2021-08-20 13:37:49 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako päťsekundový Reddit ovládol Super Bowl 04 - Modified: 2021-08-23 08:18:38 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Časopis podobný Nota bene sa predáva aj cez LinkedIn
01 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 02 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 03 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 04 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 05 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 18:22