StoryEditor

Inšpirácie z Cannes: Tinder premenil rutinné swajpovanie na interaktívny príbeh

23.07.2021, 13:23
Swipe Night mala viac divákov než seriál Eufória či SNL šou.

Tinder dominuje nielen v súčasných spôsoboch randenia, ale aj v kreatívnom svete. Kampaň Swipe Night suverénne ovládla na Cannes Lions 2021 kategóriu Entertainment a okrem povestných levov v nej získala aj Grand Prix.  

Aplikácia je na trhu od roku 2012. Jej vývojári pocítili,

že za ta...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-07-14 19:09:29 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions 2021: Predstavujeme najkreatívnejšie reklamy sveta 02 - Modified: 2021-07-29 20:40:52 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Aj rozchodom sa dajú vyjadriť hodnoty značky 03 - Modified: 2021-07-21 13:09:18 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Nedovoľme, aby sa letná olympiáda konala v najchladnejšom meste Fínska 04 - Modified: 2021-07-20 15:25:06 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Včely sa dajú zachrániť aj pomocou Instagramu
01 - Modified: 2022-02-25 16:24:24 - Feat.: - Title: Tinder Swindler. Ako a prečo zoznamovacie aplikácie zlyhávajú v ochrane používateľov 02 - Modified: 2021-10-04 07:36:13 - Feat.: - Title: Vzniká nový masívny priemysel. Budúcnosť koncertov hľadajte vo Fortnite 03 - Modified: 2021-08-31 13:00:51 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Príbehy maternice majú potenciál prepísať učebnice 04 - Modified: 2021-08-31 10:59:20 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Žite naplno podľa svojich predstáv, odkazuje príbeh Francescy od Dieselu 05 - Modified: 2021-08-30 13:58:07 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Stroj od značky H&M vám zrecykluje oblečenie na počkanie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. september 2022 06:03