StoryEditor

Nová kampaň tyčinky Margot využíva 360° videá natočené z dronu

07.07.2016, 15:07
Autor:
redred
Cieľom letnej kampane značky je nájsť Česko-Slovenský raj.

Cieľom novej kampane značky Margot od spoločnosti Nestlé je hľadať také miesta v Česku a na Slovensku, ktoré svojou atmosférou pripomínajú exotické krajiny. Môže ísť o romanticky zatopené skalné jazerá, nie príliš známe vodopády alebo tajomné lužné lesy. Spotrebitelia zvolia Česko-Slovenský raj v záverečnom hlasovaní.

Autorom letnej kampane Margot je agentúra Symbio, ktorá zastrešuje aj komunikáciu značky KitKat a Carpathia.

„Hľadali sme kampaň, ktorá by priniesla originálny pohľad na náš dlhodobý koncept chutí, ktoré dokážu preniesť do raja. Zároveň sme chceli, aby tento raj bol pre našu mladú cieľovú skupinu relevantný. Nápad agentúry celú kampaň lokalizovať v rámci Českej a Slovenskej republiky bol skvelý,” vysvetľuje voľbu partnera v tendri Zuzana Charvátová, brand manager značky Margot.

Kampaň prebieha hlavne v online a nasadzuje aj netradičné formáty ako 360° videá natočené z dronu. Symbio zabezpečuje produkciu kľúčového vizuálu, televízneho tag-onu, netradičný outdoor v Prahe a Bratislave. Súčasťou kampane je aj aktivácia pre podporu engagementu na sociálnych sieťach.

01 - Modified: 2018-03-06 07:28:49 - Feat.: - Title: Margot prichádza s novou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 11:22