Tyčinka Margot z portfólia spoločnosti Nestlé uvádza novú kampaň. Ikonická čokoládová tyčinka po štyroch rokoch obnoví reklamu, vizuálnu identitu aj produktovú variantu.
Nový koncept komunikácie prináša ducha exotickej dovolenky do každodenného života Čechov aj Slovákov. S exotickou dovolenkou sa podľa tvorcov spája optimizmus a bezstarostnosť. A to sú emócie, ktoré chce nový produkt priniesť ľuďom. Slogan kampane teda znie: "Margot- Tvoj kúsok exotiky"
Na trh spolu s novou komunikáciou prichádza aj nová príchuť. Margot Exotic sa bude meniť každého pol roka a spotrebiteľom bude prinášať novú exotickú príchuť. Na začiatok má novinka príchuť pomaranča.
Spot je vizuálne dynamickejší, modernejší a viac zameraný na budovanie image. Bude nasadený v TV a online.
Spot vymyslela česká pobočka agentúry JWT a produkciu zaistila agentúra FilmService. Režiséri spotu sú Štěpán FOK Vodrážka a Martin Douba. Nakrúcanie spotu prebiehalo v exotickom prostredí na Kube.