Vo videu sa tvorcovia kampane zaoberajú typickým problémom leta – deťmi, ktoré sa nechcú nechať natrieť opaľovacím krémom. Preto vytvorili čajku na diaľkové ovládanie, ktorá vie vypustiť dávku opaľovacie krému na ľudí pod ňou. Vo videu vidíme, ako UV kamerou zamerajú deti s nedostatočnou ochranou proti slnečnému žiareniu a pomocou diaľkového ovládania na ne zacielia dávku krému.
V Cannes, kde sa porotcovia pravideľne stretávajú za zavretými dvermi s novinármi, sa Sir John Hegarty, ktorý založil agentúru Bartle Bogle Hegarty, vyjadril, že sa čuduje, že túto reklamu vôbec niekto prihlásil do súťaže. Podľa neho je to tá najhlúpejšia vec, akú kedy videl. Nápad je z nemeckej agentúry, ktorá sa pre portál adweek vyjadrila, že klient si nepraje príliš veľké PR okolo reklamy. "Reklama nás zaujala, ale problémom je, že deti v nej nemajú dostatočné množstvo krému na sebe. A to sme museli zobrať do úvahy," dodal Sir John Hegarty.