Poštová banka mení šéfa marketingu. Ako Stratégiám potvrdila samotná banka, odchádzajúceho Mareka Mikleho od polovice júla vystrieda Miroslav Verner, bývalý šéf marketingu Lidl SR, kde pôsobil v rokoch 2008 – 2015. Posledným jeho pôsobiskom je pozícia sales and marketing directora v spoločnosti Sophidea, ktorá zastupuje najlepšieho slovenského formulového pretekára, európskeho šampióna vo Formule 3, Richarda Gondu.
„Je pre mňa cťou stať sa súčasťou tak silnej spoločnosti, akou je Poštová banka. Pevne verím, že môj pohľad na marketing posunie Poštovú banku presne tam, kam máme naplánované. Veľmi sa teším na nové projekty, ktoré nás čakajú,“ povedal pre Stratégie Miroslav Verner.
„Miroslav Verner má za sebou bohaté marketingové skúsenosti a veríme, že do Poštovej banky prinesie nový komunikačný vietor,“ hovorí Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky a dodáva: „Zároveň by som chcel poďakovať Marekovi Miklemu, ktorý odviedol profesionálnu prácu a podieľal sa na najúspešnejších marketingových kampaniach banky. Bol silnou posilou celého tímu.“
Marek Mikle pôsobí v Poštovej banke od júla 2014. Spolu s reklamnou agentúrou Mayer McCann Erickson uviedol nový komunikačný koncept banky s tým, že nové reklamy postavil na vtipných príbehoch, ktoré sa odohrávajú v malej obci s názvom „Naša obec". Obyvateľov obce stvárňujú slovenskí herci, asi najznámejšou tvárou je Luboš Kostelný, ktorí v obci zažívajú humorné situácie. Prostredníctvom humoru a vtipu hercov sa banka chce dostať bližšie k svojim klientom.
Aktuálne Poštová banka finišuje s výberom novej reklamnej agentúry.
Marek Mikle prišiel do Poštovej banky z VÚB banky z pozície riaditeľa korporátnej a marketingovej komunikácie. Vo VÚB stál za známym komunikačným konceptom Lepičov. Predtým pôsobil ako kreatívny riaditeľ v spoločnosti Creo/Young & Rubicam, ako production administrator v Hot Chilli Media and Design (Austrália) a senior copywriter v Creo/Young & Rubicam. V Poštovej banke zodpovedal za oblasť marketingovej komunikácie a analýz a zastrešoval aj interné a externé PR banky.
Poštová banka od júla zmenila aj hovorkyňu, ktorou sa stala Lýdia Žáčková. Predtým pracovala v PR agentúre Divino.
Zmeny sa udiali aj na PR oddelení banky. Jeho vedením bola poverená Katarína Kližanová Rýsová, ktorá sa pohybuje v oblasti médií a PR od roku 2002. Niekoľko rokov pracovala ako zahraničná novinárka pre Francúzsku tlačovú agentúru, Agence France Press (AFP) či ako šéfredaktorka web portálu zenskyweb.sk. Venovala a venuje sa poskytovaniu mediálneho poradenstva pre viacerých klientov. Jej primárnym cieľom je nastaviť komunikačnú stratégiu Poštovej banky.
Poštová banka vybrala aj novú PR agentúru. Stala sa ňou agentúra Neopublic, ktorá uspela vo výberovom konaní spomedzi piatich oslovených agentúr.
Ako Stratégie informovala Poštová banka, zmeny súvisia s naštartovaným procesom modernizácie na poli bankovníctva s cieľom byť silnou finančnou inštitúciou. Aj preto za ostatné obdobie banka prechádza viacerými zmenami a nanovo nastavuje obchodnú stratégiu a s tým súvisiace marketingové, komunikačné a PR smerovanie.