McDonald´s ČR/SR uviedol koncom júla do svoje siete reštaurácii novinku - prémiový burger ClubHouse. Uvedenie tejto novinky v rámci letnej kampane sprevádza headline „Ospravedlňujeme sa všetkým, ktorí si chceli dať šalát.“
Na otázku Stratégií, prečo McDonald´s zvolil práve koncept ospravedlnenia, keďže šalát je verejnosťou určite vnímaný ako zdravší, reaguje Zuzana Svobodová, riaditeľka PR a komunikácie McDonald´s ČR/SR: „Prostredníctvom takto stavaného headlinu sa chceme vtipným spôsobom prihovoriť tým zákazníkom, ktorí počas leta prišli skôr na ľahší pokrm, no nemohli našej novinke odolať. A samozrejme, našim cieľom bolo zaujať spotrebiteľov.“ Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry DDB Praha.
Kampaň bude v éteri do konca augusta a je realizovaná prostredníctvom POS materiálov, na sociálnych sieťach a outdoorových plochách.