youtube.com
StoryEditor

Kenzo poburuje. Táto reklama vás zhypnotizuje

30.08.2016, 08:45
Autor:
ebeb
Japonská módna značka si fakt trúfla.

V Kenzo si na rekamu na parfém povolali známeho režiséra Spike Jonza. V nej doslova pustil uzdu fantázie, výsledkom je skutočne bizarná reklama, ktorá vás doslova vtiahne.

Dej začína na snobskej nafúkanej gala párty plnej ľudí z hornej sociálnej vrstvy, keď sa herečka zdvihne a zamieri do útrob prázdnej budovy. To, čo predvádza, sa nedá nazvať inak ako len psychadelický tanec. Rozhodne reklama patrí k tým, ktorú musíte dopozerať od začiatku do konca. Šikovný ťah kreatívcov a v neposlednom rade i Spike Jonza, ktorého popri ostatných režiséroch sme mali možnosť zažiť aj tento rok naživo v Cannes. Na reklamu upozornil portál nofilmchool.com. 

Podobné videá a vizuálne artworky nájdete na facebookovom profile Nowness, ktorý by mal byť v bookmarkoch každého art directora. Projekt sa venuje umeniu, kultúre, hudbe a kráse. Bizarnosť, gýčovosť a podivnosť tu rozhodne nechýba. Projekt patrí k tým, ktorý vznikli na podporu inej značky, v tomto prípade konkrétne brandovaného domu LVHM. Treba ale uznať, že práca je precízna a značku tu takmer nenájdete.    

Viac o podobných prípadoch sa dočítate tu:

01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 04 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 05 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 13:23