L´Oréal, značka, ktorú sme desaťročie poznali pod sloganom "Ja za to stojím" sa mení. Nechce byť viac vnímaná ako značka výhradne pre ženy, ale, pozor, aj pre mužov.
Prvým krokom ku zmene je nový slogan, ktorý po novom znie "Všetci za to stojíme". Svoju premenu odštartovala L´Oréal kampaňou, do ktorej si zavolala 23 známych žien a jedného muža.
Každý z nich rozpráva svoj príbeh. L´Oréal chce byť pre každého, nezáleží na tom, akej národnosti či farby pleti ste. Predstavuje preto 23 odtieňov make-upu, z ktorého si môže vybrať každý. Dokonca aj muž, ktorý sa tak v reklamách značky vyskytuje prvýkrát.
Vo videu vidieť ženy, ktoré hovoria o tom, aké dôležité a krásne je byť iný. V závere muž, černoch, hovorí, že doteraz sa pokúšal byť niekým, kým nie je.
Kampaň nájdete pod názvom Yours Truly a spúšťa sa v týchto dňoch.