Pred niekoľkými mesiacmi odišiel Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ, zo slovenskej pobočky MADE BY VACULIK, do pražskej. Teraz je vonku prvá kampaň, pod ktorou je podpísaný (okrem iných členov tímu).
V Prahe dostal úlohu "vynoviť" zabehnuté reklamy Raiffeisen banky v Česku. Doteraz banka mala reklamy niekoľko rokov postavené na hlavnej postave detektívovi Arturovi, ktorý sa napríklad stráca vo svete bánk, až nájde vždy riešenie - Raiffeisen banku. Prevedením a exekúciou pripomínali reklamy komiks, boli vo farebnom prevedení a dejom nás sprevádzal voiceover.
Po novom banka upravila koncept. Za zmenou stojí s tímom Boyo Dohnal, ktorý do Prahy prišiel vypomôcť s klientami. Teraz majú reklamy čiernobiele prevedenie s farebnými akcentami, do reklám dodali priamu reč, nový styling a nové prostredie.
Reklamy viac komunikujú benefity služieb banky, napríklad rozmiestnenie bankomatov. V novom spote, ktorý vynovený koncept odštartoval, vidíme detektíva s kráskou. Spolu sa snažia lapiť kriminálnika, ktorý potrebuje na útek hotovosť z bankomatu. Jediné šťastie, že nie je u Raiffeisen banky...
Pôvodný koncept s detektívom Arturom - farebné prevedenie, voiceover, komiksový podmaz.
"V Prahe sa mi pracuje veľmi dobre," hovorí o presune do Prahy Boyo Dohnal. "Sú tu veľmi šikovní talentovaní kreatívci. Aj spoluprácu s klientom môžem len chváliť."