Twittersong má slová vyskladané z názvov dlho neaktívnych účtov. Pieseň sa zamýšľa nad tým, čo týchto neaktívnych užívateľov odradilo od používania Twitteru a tiež prečo neuvoľnili miesto novým používateľom. Na konci videa sa objavuje prosba od Twitteru, aby ľudia vymazali svoje neaktívne účty.
StoryEditor
Twitter v kampani spieva o neaktívnych účtoch
Slová piesne vyskladal z názvov nepoužívaných účtov.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
04 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
05 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."

