StoryEditor

Mali minimálny budget a veľký cieľ. Týmto slovenským kampaniam to vyšlo

23.09.2016, 14:24
Prinášame prehľad 12 slovenských kampaní, ktorým sa podarilo naplniť cieľ s minimálnym rozpočtom.

Stratégie pripravili výber kampaní, v ktorých reklamné agentúry na začiatku dostali minimálny budget na médiá, no cieľ splnili niekoľkonásobne. Pozrite si, aké výsledky dokázali agentúry priniesť značkám s mediálnym rozpočtom na kampaň do 50 000 eur.

Sumár 12tich efektívnych kampaní za posledné tri roky, ktoré splnili svoj cieľ s minimálnym mediálnym budgetom, nájdete v galérii.

​Zdroj: prihlášky EFFIE 2013, 2014, 2015

01 - Modified: 2023-09-13 10:10:32 - Feat.: - Title: Vyberajte si na svoje kampane tie najlepšie príležitosti. Efektívna komunikácia značke výrazne pomôže 02 - Modified: 2023-01-31 13:28:00 - Feat.: - Title: Low Budget, High Life 03 - Modified: 2022-09-07 14:32:34 - Feat.: - Title: Robiť chyby nie je chybou, pripomína Liga za duševné zdravie 04 - Modified: 2022-08-09 20:21:12 - Feat.: - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále 05 - Modified: 2022-08-05 10:17:52 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 03:54