Čo v novom týždni nakopáva Adama Marčana, ktorý tvorí kreativitu pre klientov v agentúre MUW Saatchi&Saatchi?
Stefan Rabb - Wadde hadde
Ak ma má ráno niečo nakopnút', tak rozhodne hudba! Napríklad Stefan Rabb - Wadde hadde. Úplne vystihuje život a náladu v našej agentúre a text veľmi kvetnato opisuje zmysel života ako takého.
Brewtroleum
Pitie piva na Novom Zélande dostáva nový rozmer. Goodvertising na najvyššom leveli. Zlato z Cannes by mohla doplniť aj Nobelova cena za chémiu.
Heineken - When you drive, never drink
Reklama, kde bude značka odmietať svoj vlastný produkt? Ak tomu dáte dobrý dovod, silný insight, reálny príbeh a krásnu exekúciu, prečo nie? Odvážna to značka.
Buenos Aires independent film festival
Niečo staršie, ale stále jaré. Mám rád takéto bizarné idey s "WTF" tonalitou. Pozrite si celú sériu. Každý jeden je super.
Joe Trendy (všetky kanály)
Na konci dňa idem vždy čeknút' facebook page Joea Trendyho. Jeho užitočné rady zmenili život už niekoľkým Slovákom.
Sledujte nás ďalej, spolu s Art Director´s Club pravidelne prinášame, čo inšpiruje v pondelok ráno kreatívnych ľudí zo slovenskej reklamy.