23. ročník festivalu kreativity Golden Drum v Ľubľane je pre Slovensko úspešný. Dnes večer sa podarilo dvom zo štyroch agentúr premeniť svoje shortlisty na kov.
Wiktor Leo Burnett dal o sebe v Európe vedieť so svojou prácou pre Slovenskú správu jaskýň, ktorej mali pomôcť zvýšiť návštevnosť slovenských jaskýň. O práci boli počuť aj na Zlatom Klinci, keď do nej vkladala nádej aj predsedkyňa poroty Teraza Svěráková z českého Young & Rubicam.
Druhý kov - zlato odchádza tiež do Slovenska, konkrétne do Zaraguzy. Kampaň Fofola sa opäť zapáčila zahraničnej porote. Konkrétne jej časť, v ktorej vytvorili mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej sme mohli písať v reči psa Tuna - vo fofolštine. Kampaň Fofola pred pár dňami získala aj ocenenie zo súťaže, ktorá sleduje efektivitu európskych kampaní Euro EFFIE. Ide tak o historicky druhé ocenenie pre Slovensko z tejto súťaže.
Golden Drum je festival, ktorý oslavuje európsku kreativitu. Práve prebieha 23. ročník.