StoryEditor

Tieto slovenské reklamy si trúfajú byť najefektívnejšie

31.10.2016, 09:03
Autor:
ebeb
Pozrite si prihlášky na súťaž efektivity EFFIE.

Pred nami je 18ty ročník súťaže o najefektívnejšiu slovenskú reklamu za uplynulý rok EFFIE 2016. Bojovať medzi sebou bude 9 agentúr s 15timi prácami. Pozrite si, o ktorých reklamách si ich tvorcovia myslia, že okrem toho, že sú kreatívne, môžu byť aj efektívne a plniť ciele klientov.

Zaujímavosťou je, že do súťaže je prihlásená aj najkreatívnejšia, respektíve najoceňovanejšia práca Zlatého klinca tohto roka - Zlatý Bažant´73, z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett pre Heineken.

Po dvoch rokoch sa prihlásila aj práca do kategórie, ktorá oceňuje inovácie v mediách.

MUW Saatchi&Saatchi, Šariš reklama po východniarsky. V kampani dostali praví východniari šancu dotvoriť televízny spot ich dabovaním.

Triad, Držím ti miesto, Rajo. Mimochodom, nápad vznikol vďaka dcére Martina Wosku, uvidíme, či uspeje aj v efektivite.

Wiktor Leo Burnett, Čo sa raz otvorí, musí sa dať aj zavrieť, Heineken Slovensko. V kampani predstavili novinku Radler 0,0%.

Wiktor Leo Burnett, Lidl ihrisko žihadielko, Lidl Slovensko. V kampani agentúra propagovala projekt, v ktorom reťazec chcel priniesť mestám ihriská.

Wiktor Leo Burnett, Zlatý Bažant '73, Heineken Slovensko. Azda najznámejšia kampaň tohto roka, ktorá na začiatku mala viacero podôb. Nakoniec je z nej retro kampaň, ktorou si všetci pripomíname socialistické časy.

Zaraguza, Fofola: Dáš si Meflón, Kofola. Ďalšia jedna z najznámejších kampaní preukázala svoju efektivitu aj na Európskej súťaži Euro Effie a stala sa tak druhou kampaňou v histórii Slovenska, ktorá si odniesla podobné ocenenie zo všetkých európskych kampaní.

Istropolina Ogilvy, Petra Polnišová skúša produkty VUB za vás, VUB banka. Agentúra dala novú tvár banke potom, ako vymenila známych lepičov.

Istropolina Ogilvy, Zlatá rybka, VUB banka. Kampaň mala pritiahnuť klientov, ktorí majú hypotéku v inej banke.

MADE BY VACULIK, Cvernovka, Tatra banka. Táto kampaň pozýva pozrieť sa, ako vyzerala známa bratislavská Cvernovka a tiež ďakuje autorom dokumentácie, ktorej venovala banka limitovanú edíciu kreditnej karty.

Marketinger, ParcelShopujte s nami, DHL. Agentúra spúšťala kampaňou úplne novú službu, vďaka ktorej si môžete vyzdvihnúť tovar na určenom mieste, ktorým može byť hoci i kvetinárstvo po ceste z práce. Aké výsledky priniesla kampaň, uvidíme už čoskoro na súťaži. Pozrite si teasingové video, ktoré kampaň odštartovalo:

MUW Saatchi&Saatchi, Juro, Slovak Telekom. Operátor začiatkom roka spustil nového operátora Juro, ktorý má na trhu preraziť nízkou cenou stratégiou a výhodnými ponukami pre cenovo senzitívneho zákazníka. Kampaň, ktorá spúšťala nový projekt Telekomu, má podľa autorov šancu byť jedna z najefektívnejších.

MUW Saatchi&Saatchi, Skracujeme na polovicu, Slovak Telekom. Operátor prišiel na trh s novou službou, vďaka ktorej môžete mať mobil každých 12 mesiacov.

Triad, Rozprávajme sa viac, O2. Operátor spustil kampaň, ktorou chcel docieliť, aby sme medzi sebou komunikovali viac. Kampaň odštartovala experimentálnym online videom.

Mark BBDO, Všetko pre nič, Lesoochranárske zoskupenie VLK. Video na ochranu slovenských lesov obehlo slovenský internet, dnes sa uchádza o cenu efektivity.

Zaraguza, Pohostinstvo 73, Heineken Slovensko. Agentúra sa spolu s ďalšími podieľa na jednej z najväčších kampaní tohto roka. Svoju prácu v tomto prípade odviedla v digitáli, ide o prácu, ktorá je po dvoch rokoch prihlásená do kategórie Media Innovations/events. Ukážka z pohostinstva. 

Zaraguza


Momentálne sú prihlášky v rukách poroty I. kola hodnotenia. Shortlisty budú známe koncom budúceho týždňa a víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2016 vo štvrtok 24. novembra v Bokovke v Ružinove, uvádza sa v tlačovej správe.

Počas galavečera bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka a ktoré vyhlasuje mesačník Stratégie. Do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných súťaží, z domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, je práve slovenská EFFIE. Tá, aj napriek tomu, ako si viedli agentúry na festivaloch ako Cannes Lions, Golden Drum či európskej súťaži Euro EFFIE, môže ešte zamiešať karty.

Chcete sa výsledky EFFIE a Agentúry roka dozvedieť ako prví? Pridajte sa k nám na party.

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 20:35