„Kvôli rapídnemu rastu sme hľadali nový, nezainteresovaný pohľad na našu značku a sami sme boli zvedaví, ako nás ľudia z reklamnej brandže vidia a uchopia vo svojich návrhoch,“ hovorí Zora Roth, marketingová riaditeľka Zootu. Z tendra vyšla víťazne agentúra 2Fresh, ktorá pôsobí na českom aj slovenskom trhu a ktorá pripravila kampaň „Niečo zo Zootu“.
„Námet na kampaň vyšiel zo spotrebiteľského prieskumu, kedy najčastejšia odpoveď na otázku – Čo chcete na Vianoce? – začínala slovkom „niečo“. Niečo na seba, niečo praktické, niečo na zahriatie,“ dodáva Tomáš Urbánek, kreatívny riaditeľ 2Fresh.
Na základe spomínaného prieskumu vznikli tri verzie tv spotov. Na Slovensku budú do konca novembra vysielané dve verzie tv spotov „Niečo na seba“ a „Niečo štýlové“ v rámci Markíza Group.
Rozhlasové spoty pobežia vo Fun Rádiu a Európe 2. Outdoorovú reklama bude viditeľná vo vybraných mestách s Výdajňami radosti. V druhej vlne, od začiatku decembra, bude v éteri tretí tv spot „Niečo originálne“.
Aktuálna komunikácia sa sústreďuje na hlavné benefity Zootu ako výber z vyše 300 módnych značiek, dopravu zdarma, či doručenie v ten istý deň v Bratislave.
Doteraz vznikali všetky kampane Zootu interne, poslednú jesennú kampaň „Jesenné radosti“ si dokonca tvoril slovenský tím sám.