Podľa informácii Zoot-u, ide o najvýkonnejšiu Výdajňu radosti u nás, ktorá má kontinuálne najväčší objem objednávok a teda ju aj navštívi najviac zákazníkov. Preto sa rozhodol o radikálnu zmenu. Nový priestor má ponúknuť viac komfortu, ale aj možností „ad hoc“ nákupu.
„Naším úsilím bolo vytvorenie priestoru na spôsob „concept store“, ktorý by neslúžil len na vyzdvihnutie objednávok, ale zároveň by si zákazníci mohli vypiť kávičku, zúčastniť sa eventov a byť v kontakte s aktuálnymi fashion trendami, či už prostredníctvom našich stylistov alebo nášho visual merchandisingu,“ informuje retail projects specialist Michal Vojkovič.
Jedným z dôvodov, prečo sa ZOOT rozhodol pre redizajn Výdajne, ktorý sa v menšom realizoval aj na Výdajni v City Gate, bol zväčšiť predajnú plochu. „Po prestavbe sa nám podarilo umiestniť o 20% itemov viac ako predtým,“ hovorí Michal Vojkovič. A ako dodáva, poskytnúť zákazníkom viac tovaru, ktorý si môžu kúpiť priamo na Výdajniach, sa ukázalo ako správne rozhodnutie. „Už v prvý týždeň po redizajne je nárast priameho predaja vyšší o 28%. Snažíme sa týmto spôsobom uspokojiť aj tých zákazníkov, ktorým nesadlo nič z objednávky. Takto si môže urobiť radosť ešte väčší počet zákazníkov,“ dodáva Michal Vojkovič.