StoryEditor

Zlatý Bažant '73 má ďalšie ocenenie. V medzinárodnej konkurencii získal striebro

17.11.2016, 14:23
V reklamnej súťaži Epica Awards 2016 zabodovali so svojimi prácami až dve slovenské agentúry.

30. ročník medzinárodnej reklamnej súťaže Epica Awards 2016 pozná svojich víťazov. Porotcami v súťaži sú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov, ktoré píšu o reklame. Slovensko zastupuje magazín Stratégie, partnerom a členom poroty Epica je už od roku 1996.

Zo slovenských agentúr premenili na ocenenia svoje prihlásené práce obidve agentúry - JANDL, marketing a reklama i Wiktor Leo Burnett.

Wiktor Leo Burnett prihlásil do súťaže spoty Hrdosť a Pokrok z úspešnej retro kampane Bažant ´73. Porotcovia Epica Awards 2016 ocenili sériu spotov striebrom v kategórii Film. S kampaňou agentúra zabodovala aj na Zlatom klinci. Okrem iných ocenení si odniesla aj strieborný Klinec z kategórie Film a tiež z kráľovskej kategórie Kampaň.


Kredity:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett, Bratislava
Produkt: Zlatý Bažant 73
Zadávateľ: Heineken Slovakia
Creative director: Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Art director: Štefan Andrejco
Strategy director: Vladimir Lefik
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Režisér: Jonáš Karásek

Druhou ocenenou slovenskou agentúrou je JANDL, marketing a reklama. Do medzinárodnej súťaže prihlásila sériu prác, ktoré vytvorila pre klienta ZOO Bratislava. Porota ich ocenila bronzom v kategórii Print.
Epica Awards Epica Awards Epica Awards Kredity:
Agentúra: JANDL Bratislava
Produkt: ZOO
Zadávateľ: ZOO Bratislava
Creative director: Bernd Fliesser, Alex Strimbeanu
Copywriter: Andrei Gurau, Daniel Feranec, Karla Calheiros
Art director: Pavel Gajdos, Lucia Cermakova
Produkčná spoločnosť: Sattu Illustration, Brazil
Ilustrátor: Sattu Rodrigues

O súťaži:

Epica Awards je medzinárodná súťaž kreativity založená v roku 1987, ktorej práce hodnotí porota z celého sveta. Odborná porota sa skladá z novinárov pracujúcich v oblasti reklamy a marketingu, medzi ktorých patria aj zástupcovia zo Stratégií. Výsledky Epica Awards sa započítavajú do Agentúry roka, súťaže magazínu Stratégií.

V minulom ročníku Epica Awards získali zo Slovenska ocenenia kampane „Najčerstvejšie TESCO“ od reklamnej agentúry MADE BY VACULIK (zlato v kategórii Online) a kampaň pre klienta Samdex od agentúry Jandl (bronz v kategóriách Film a Print).

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 00:02